För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Tog ett äl-test vid 12 idag som var negativt som ni ser på bilden men så fick jag världens äl-känningar när vi var på stan och tog ett nytt nu när jag kom hem, visst är det positivt?
Det skulle jag säga!!
Halloj!
Jag hoppar in här. Borde ha bim på lördag (1/4) med tanke när jag tror ÄL var (har ÄL-värk och kör med teststickor). Detta innebär att min cykel denna mån är 30 dagar (2 dagar längre än normalt).
Har bestämt mig för att inte analysera några symptom och inte ta några grav test. Dock har jag inga symptom öht än så länge haha.
Har barn född 09 (annan pappa). Detta är försök nr 3 med min man.
Tack ni som svarade på inlägget om mina efterlängtade äl-flytningar! Nu kommer nästa fråga;
Jag hade ju som sagt dessa trådar för 2 dagar sedan, och har haft negativa äl-tester hela veckan. Idag var det en helt klar stegring (ej positivt dock) så tror äl sker inom några dagar.
Låter det sammanhängande med att äl-flytningarna var häromdagen?
Tack ni som svarade på inlägget om mina efterlängtade äl-flytningar! Nu kommer nästa fråga;
Jag hade ju som sagt dessa trådar för 2 dagar sedan, och har haft negativa äl-tester hela veckan. Idag var det en helt klar stegring (ej positivt dock) så tror äl sker inom några dagar.
Det ser och låter jättebra tycker jag!
Mina kan till och med vara svagare än ditt dagen innan jag får positivt. Så du kan säkert ha äl redan imorgon.
Jag tog temp när jag fick ägglossning då var den på 37,2 nu är den på 38.5 efter äl+4 och jag känner mig inte sjuk. Har läst att de är vanligt att tempen höjs en del efter äl men så här mycket?