• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Lillen 84
    NilssonLinn skrev 2017-04-01 17:54:18 följande:

Jag har BIM dagen efter dig, ungefär. Och jag känner träningsvärk som du gör. Plus att det sticker till vid livmodern/äggstockarna .. har känt så flera månader och då har jag bara varit skenis eller PMS. Men hoppas ändå.

Hoppas att du plussar :)

Tack du med.

Är på försök nr 7. Har ett missfall och en cysta i bagaget.
  • Charlizee
    meijram skrev 2017-04-01 12:49:14 följande:
    BIM LISTA 1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet2/4: 3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet 3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet 3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet 4/4: 5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet 6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet 7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet 8/4: Vilgot o Lillpyret, 1:a försöket, 3:e barnet 9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet 10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet 11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet 12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet 13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet 14/4: 15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet 16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet Birdiz, 1:a barnet 17/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet. 18/4: 19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet 20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet 21/4: 22/4: FridaB92, 3:e försöket 1:a barnet23/4: 24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet 

Ungafruahlberg 2:a försöket 1:a barnet

meijram 6:e försöket 1:a barnet25/4: 26/4: Ulrika34 4:e försöket med 5:e barnet.27/4: SWN 3e försöket 3dje barnet. 28/4: 29/4: 30/4:
    Kan du hjälpa att lägga till mig? BIM 18/4. Fjärde försöket med tredje barnet. Tack
  • orzia1

Var ingen nidis för mig,mensen är i full gång, så blir pergotime imorgon och hoppas på att det blir ett eller två  guldägg i påskhelgen...

• Nykär15
    orzia1 skrev 2017-04-01 21:22:34 följande:

Var ingen nidis för mig,mensen är i full gång, så blir pergotime imorgon och hoppas på att det blir ett eller två  guldägg i påskhelgen...

Usch va tråkigt :(
  • Sebbe

Hej alla! Hoppas det går bra för er och att alla mår bra! Och tack för hjälpen i fredags... känner mig så svag ibland. Men iallafall, snart ny vecka, nya tag! Ska tex iväg och kolla min sköldkörtel på tisdag, någon mer som gjort det och upptäckt att den påverkat fertiliteten? Jag tänker mycket på det här med tankens kraft... i hela mitt liv har jag fått höra "men tänk POSITIVT!!" Eftersom jag enligt många är ganska negativ... (jag kallar mig realist...) men nu! Nu ändrar sig alla och säger, "tänk inte alls" eller ännu värre, "tänk negativt!- även om du blir gravid kan 100 saker gå fel bla bla bla..." jag har så svårt att förstå. Jag har börjat tänka "okej, den här gången blir det nog inget, men nästa gång!" Efter ett tips jag fick här i tråden ( TACK!) och det hjälper... men ändå inte... hur tänker ni? Eller senare INTE tänker ni?

• Nykär15
    Sebbe skrev 2017-04-01 21:58:54 följande:

Hej alla! Hoppas det går bra för er och att alla mår bra! Och tack för hjälpen i fredags... känner mig så svag ibland. Men iallafall, snart ny vecka, nya tag! Ska tex iväg och kolla min sköldkörtel på tisdag, någon mer som gjort det och upptäckt att den påverkat fertiliteten? Jag tänker mycket på det här med tankens kraft... i hela mitt liv har jag fått höra "men tänk POSITIVT!!" Eftersom jag enligt många är ganska negativ... (jag kallar mig realist...) men nu! Nu ändrar sig alla och säger, "tänk inte alls" eller ännu värre, "tänk negativt!- även om du blir gravid kan 100 saker gå fel bla bla bla..." jag har så svårt att förstå. Jag har börjat tänka "okej, den här gången blir det nog inget, men nästa gång!" Efter ett tips jag fick här i tråden ( TACK!) och det hjälper... men ändå inte... hur tänker ni? Eller senare INTE tänker ni?

Ja efter ett mf och vårt sena MA gjorde vi en privat utredning, upptäcktes problem med sköldkörteln..vilket kan ha orsakat våra förluster :(
    Tog tre månader få ner det, sen ha det stabilt 1,5 månad när vi nu lyckades bli gravida igen...så väldigt viktigt med bra värde, helst under 2,5 eller lägre om man vill bli gravid. Kan vara svårare bli gravid med fel värde.
  • Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-01 16:35:37 följande:
    Jag fick missfall igår. Jag blev gravid i mars, ja. Tack! Jag beklagar också <3 Nu tar vi nya tag! :) Kram
    Vad ledsen jag blev när jag läste ditt inlägg jag beklagar... Ja nu kör vi på igen! kram
  • Ulrika34

Progesteronkräm!!!

Är det någon här inne som använder denna kräm för att öka chanserna till en graviditet?
    Jag misstänker att det är detta jag behöver för att kunna behålla graviditeten, Nu har jag 4 barn men de senaste 5 åren har jag fått 2 missfall i vecka 4-5. Vill höra lite kring era erfarenheter?

• Sajo25

Äl+2 och jag har noll förhoppningar... inne på försök 13 nu och jag har som slutat att hoppas! Kommer inte överanalysera varje symtom och verkligen försöka invänta bim för att slipper bli besviken innan jag testar...

• LifeOfBullshit
    Milou3 skrev 2017-04-01 12:09:00 följande:

Fast jag pratar inte om "känner symptom".

Jag pratar om de som kollat äl med vul, de som fått nidblödning ex dag 3 eller 4 och sen plussat tidigt.

Sen står det på lite olika sajter också.

Men allra vanligast är runt 6-7 dagar.

Tack för svar :) jag är kanske naiv men jag väljer att blunda för kommentarer där mina känningar stämplas som inbillning. Inte för att de inte skulle kunna vara det utan för att jag behöver det positiva tänkandet just nu. Och faller jag platt så får jag skylla mig själv :) jag väljer endast se till dina kommentarer där du påpekar att det är fullt möjligt, om än inte så vanligt. Inte för att ignorera ett nedvärdera någon annans kommentarer eller kunskaper, utan endast för att jag själv vill tänka såhär ^u^

Långt, larvigt meddelande. Men på internet måste man vara övertydlig om man inte ska dra på sig en massa ovänner känns det som :) Nu hoppas jag att alla kommer med goda nyheter de närmsta dagarna! :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017