Inlägg från: Lilja020710 |Visa alla inlägg
  • Lilja020710

För oss med BIM i april 2017

Hej!

Hänger gärna med på den här tråden :)

jag hade äl i lördags men vet inte min senaste mens då jag tog ut min hormonspiral 16 februari o inte kommit igång än hade en liten ljusrosa blödning 6 mars men kom inget mer. Fick veta att jag har en myom på livmoderhalstappen så mina chanser minskar väl oxå o plus min ålder lite tråkigt men vill verkligen ha ett till barn. Är 36 år o har 3 tjejer i åldrarna 7 10 14 . Så en sista o sladdis skulle va mysigt.

• Lilja020710
    Milou3 skrev 2017-03-30 19:37:07 följande:

Äh du är ju ung! :)

Själv har jag hunnit fylla 40. Vill också ha en sladdis, har två barn på 12 och 10 år. De längtar efter ett syskon :)

Skönt att ha nån i samma ålder;)

Vet ju inte när jag ska ha bim så svårt o stressigt hade jätteömma bröst förra månaden metall smak i munnen o svullen mage men det var inget o nu har jag jätte ömma bröst igen " mensvärk" ... tog äl test i lördags o hade då. Så kanske ska mens mellan 8- 10 april? Sämst på det här o eftersom jag inte kan min cykel o inte fått nån mens sen insatt spiral . När har du bim? O senaste äl?
  • Lilja020710
    Anonym (Amanda) skrev 2017-03-31 13:56:49 följande:

Vad tror ni?

Grattis;)
  • Lilja020710
    Nykär15 skrev 2017-03-31 08:40:50 följande:

För mig var mina "spottings" tydligen en nidblödning igen...för idag på ÅL+9 har jag fått positivt på Testlagrets test! Helt galet, började darra och gråta...som vi har kämpat! Ber till högre makter att det är vår tur nu och att vi får träffa en liten lagom till Lucia  

Grattis;)
  • Lilja020710
    Milou3 skrev 2017-03-31 15:41:14 följande:

Har bim om 5-6 dagar.

Är på äl+8 eller 9.

Känner mig inte gravid :(

Fast vi hann bara med ett sex typ 3 dagar innan äl denna gång. Jag planerar redan för nästa äl :)

Tror man känner på sig om man är gravid, iaf när det bara är 5-6 dagar kvar till bim.

Nu känner jag mig sjuk, så blir en förkylningshelg, negativa tester på måndag och sen mens ...

Håller tummarna för dig ändå;)

Vi hade sex både innan under o efter äl så kanske en liten chans? Men vet ju fortfarande inte när jag ska ha mens så...

Vakna med halsont i dag o har nyst hela veckan trött som en björn men har kalas för dottern både lördag och öndag å ingen vila lär det bli:(
  • Lilja020710
    Lilja020710 skrev 2017-03-31 16:11:32 följande:

Håller tummarna för dig ändå;)

Vi hade sex både innan under o efter äl så kanske en liten chans? Men vet ju fortfarande inte när jag ska ha mens så...

Vakna med halsont i dag o har nyst hela veckan trött som en björn men har kalas för dottern både lördag och öndag å ingen vila lär det bli:(

Då ligger vi typ samma...kul :) kanske fortsätta följas?
  • Lilja020710
    Cykeltjejen skrev 2017-04-04 09:19:23 följande:

Bilden blev ju inte bra alls haha!

Stort grattis;) lycka till
  • Lilja020710
    Solsidan17 skrev 2017-04-04 12:58:25 följande:

Jag och min sambo gav 110% i allt som heter försök i januari och februari efter att jag fick missfall i december. Och då åt jag både rosenrot och bisolvon, och det hände inte ett smack. Sen kom vi överens om en paus i bebisverlstaden, för jag ville gå ner i vikt plus att jag fyller i december, dagen innan min mamma och morfar, och ville inte planera barn till december. Och vilken månad blir jag gravid igen? Precis som förra graviditeten, så blev det månaden efter vi slutat "försöka". Och vi hade ingen stress över det heller, för under min ägglossning var vi bortresta och kunde inte mysa. Så vi passade på en gång, 4 dagar INNAN ägglossningen. Och tammefan så tog det sig. Och fast det eventuellt blir en decemberbebis, så kunde jag inte vara lyckligare. Bättre födelsedagspresent går inte att få <3

Grattis;))
  • Lilja020710
    Milou3 skrev 2017-04-06 08:21:24 följande:

Det va inget gott tecken :/ fick mensen i morse.

Men bara 12-13 dagar kvar till nästa ägglossning!

Fick oxå mens idag:( men olika kalender visar olika äl dagar allt från 15-21 april? Jobbigt att täcka så många dagar ;)
  • Lilja020710
    Charlizee skrev 2017-04-06 10:17:59 följande:

Vad tråkigt Vilka appar använder du? Jag använder "Life" och P-tracker och de synkar bra, kan skilja någon dag men inte mer än så

Min kalender och kvinnors kalender miracle...får prova nån annan oxå kanske ska kolla life
  • Lilja020710

Även provat äl kalender här på fl visar 20 april

• Lilja020710

Bim 4 maj så önskar alla lycka till:)

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017