För oss med BIM i april 2017
Hoppar också in här! Andra försöket, första barnet! :) Tänkte köra med Äl stickor för att se om min idé om när jag har Äl verkligen är korrekt. Har BIM 9 april.
Hoppar också in här! Andra försöket, första barnet! :) Tänkte köra med Äl stickor för att se om min idé om när jag har Äl verkligen är korrekt. Har BIM 9 april.
Haha exakt lika för mig! Stämmer på pricken, allt du sa!! Hur gammal är du?
BIM LISTA
1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.
1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet
2/4: Emmie79 4:e försöket 1:a barnet
3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet
Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet
4/4:
5/4:
6/4:
7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet
8/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet
9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet
10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet
11/4:
12/4:
13/4:
14/4:
15/4:
16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet
17/4:
18/4:
19:4:
20/4;
21/4:
22/4:
23/4:
24/4:
25/4:
26/4:
27/4:
28/4:
29/4:
30/4:
Okej fyllde nyss 28!! Börjar känna mig gammal haha
Fick ett svagt streck på ÄL test idag, så ska fortsätta testa varje morgon tills det är positivt! Första äl test jag tagit någonsin, CD 10 idag. Enligt appen har jag ÄL på söndag men kanske blir tidigare isåfall :)
Ser ni en stegring? Börjat få det som jag alltid tolkat som ÄL flytningar så skulle vanligtvis tro att jag har äl nu (eller väldigt snart). Men det visar negativt.
Är det morgonutin? Bättre testa mitt på dagen, och 2 gånger om dagen när man vet att det börjar närma sig. Man missar peaken enkelt annars. Vilken cd är du på och vilken dag brukar du få äl?
Är det morgonutin? Bättre testa mitt på dagen, och 2 gånger om dagen när man vet att det börjar närma sig. Man missar peaken enkelt annars. Vilken cd är du på och vilken dag brukar du få äl?
Vad tror ni om de 2 nedersta? De är båda från idag (CD 16), morgon respektive kväll. Positiva eller?
Äl +7 idag, känner inga symptom alls. Är däremot väldigt irriterad i nedre regionen och ser lite lätt svullen ut, säkert åkt på en svampinfektion :( Brukar alltid få problem när han kommer i mig, när jag tog piller hade jag samma problem (då han kom i) , men när jag slutade med pillerna och vi använde kondom istället slutade problemen. Och nu när vi försöker bli med barn kommer problemet tillbaka... Kanske är allergisk mot spermier eller nåt xD Messar upp pH värdet, hehe.
Testade imorse, helt negativt. Är på Äl +9 (eller 10) så kanske för tidigt ännu. Har däremot inga stora förhoppningar men ska testa igen till helgen om mensen inte hunnit dyka upp :)
Jag är också från mars tråden men det ser ut som att jag kommer få flytta vidare till maj tråden. Ska testa en gång till på söndag om mensen inte dykt upp än. Men känner inga som helst symptom, men har samma sorts flytningar jag brukar få innan mens så ser inte alls ljust ut för min del :(
Hoppar över till maj tråden, inte fått positivt och hade Äl för drygt 14 dagar sen. Lycka till ni andra och hoppas de blir många fler plus i april! :D
Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/