Milou3 skrev 2017-03-21 09:52:40 följande:
Då ligger jag en dag före dig denna gång, jag fick ju glad gubbe i går och känner av som tusan i magen i dag så räknar äl från i dag. Men bim 5/4 :)
Jag har jätteont idag, så jag tror mitt ägg släpper idag redan. Brukar ha snabb stegring och eftersom det var glad gubbe i morse så är det nog så. Så kan nog räkna det som ÄL+1 i morgon, men kommer räkna bim 5/4 ändå.
Ska ta den starka progesteronkrämen denna månaden, har Lutinus hemma med, men de tar jag nog först om jag ser ett plus. Vill spara på dem till den dagen jag frå plus så de räcker förbi v 12 då min nya klinik säger man ska sluta en vecka efter plus och det känner inte jag mig bekväm med, men har kvar från min förra läkares utskrifter så ska ta av dem isf.
Pasgetti skrev 2017-03-21 12:44:00 följande:
Fick ett svagt streck på ÄL test idag, så ska fortsätta testa varje morgon tills det är positivt! Första äl test jag tagit någonsin, CD 10 idag. Enligt appen har jag ÄL på söndag men kanske blir tidigare isåfall :)
Ja bara att testa vidare, svaga utslag kan man se hela cykeln och riktigt starka strax före mens,. Så bra att testa en cykel i många dagar för att se hur just din kropp beter sig.