För oss med BIM i april 2017
Hoppas ju på nidis :)
Tack gulliga du ja det känns som vi har sprungit några maraton senaste året med sorg, förtvivlan och tårar....hot med IVF verkade hjälpa, och att inte ta någon stimulering alls. Tog rosenrot några dagar, slutade ett par dagar före ÄL.
Jag har vart trött hela veckan, somnat i soffan och inte orkat nåt. Fått köra med bilrutan nere på väg från jobbet för att hålla mig vaken. Sen igår var jag så hungrig, fick äta lunch två gånger. Och så stramar det och molar i magen, tilltog under gårdagen.
Sen hade jag ju spottings i tre dagar...men nu vet jag ju vad det var. Men när jag haft nidblödning innan så har det inte vart så mycket. Men men, slutade ju får tre dagar sen så det stämmer ju rätt bra. *
Började med Lutinus nu direkt, har smörjt med ProgesterPlus från ÄL.
Nej kände inte så på dag 4-5, men har ju vart bortrest och därför fullt sysselsatt och inte känt efter så mycket.
Nej känner bara lite stickningar i brösten från o till, Men mina brukar börja ömma först framåt v 7-8 så det känns inte konstigt. Har betryggande molvärk som gör mig lugn
Tack! Vi gick på en utredning privat efter andra, för de har tre som gräns här och min ålder gör att jag inte gärna ville vänta på ett till innan vi fick hjälp.
Nu blir det Lutinus och Trombyl framöver och så hoppas vi att det ska hjälpa, och täta provtagningar på TSH
Ja nu ska fler plussa!! Håller tummarna för er, vi har ju följts i några BIM-trådar det senaste...
tack snälla!
Hoppar in här. Hade ÄL onsdag eller torsdag och inseminerade på onsdag kväll. I går kväll fick jag färskt blod på papperet och i morse lika så. Känner mig så besviken. Är det kört redan?
Stämmer inte.
Redan från äl+3 förekommer.