BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Plussade på 3 test i förra veckan och nu när jag testade imorse med clearblue digital och med rfsu-teststickor så syntes bara 1 streck och texten "inte gravid" kom upp. Hur kan det vara möjligt? Jag har inte fått någon blödning och gick in i v.6 igår. Då måste det ha slutat växa bara antagligen eller? Får ringa bm idag och be om att få komma dit :((
Åh, vad tråkigt att höra. Var tyvärr med om samma sak så får tidigt. Jag hade plussat och sen kollade jag med flera tester och strecket blev svagare och svagare, fick blödning ca 4 dagar efter tyvärr. Hoppas det går bättre för dig.
Egentligen har jag bara haft som molvärk. Men vid ett av mf hade jag ont men då gjorde det verkligen ONT.
Du ska inte oroa dig i onödan (klyshigt jag vet) och väldigt svårt.
Hur är testen?? Starka och fina?
Vilken vecka är du i?
Hoppar in här om det är okej! Plussade här.om dagen och har räknat ut att BF borde vara 16 november! Detta är mitt mitt andra barn. :)
Hoppar på här. Plussade igår. Väntar mitt tredje barn nu i hopp om att denna gången håller det. Försökt i ett år snart och fick ett missfall förra året i oktober. Bf 13 Nov.
SKriv privat meddelande till mig med era Facebooknamn om ni vill vars med. :)
Hoppar in här om det är okej! Plussade här.om dagen och har räknat ut att BF borde vara 16 november! Detta är mitt mitt andra barn. :)
Hej !
Kul att vi följs åt!
Nu håller vi tummarna att vi håller oss kvar in denna grupp va ?:)
Fått ngn tid för UL än?
En del verkar göra tidigt ultraljud (VUL) typ v8.. har inte best själv än hur jag ska göra. Är bara glad att jag inte börjat blöda än typ ;)
MVC får vänta även för mig.