BF november 2017
Hej! Jag hoppar också in här i tråden! :D
Jag blir 21i år och och plussade igår morse på bim-dagen! Ett svagt plus, men ändå ett plus! Bf blir 11 november om allt går som det ska!
Hej! Jag hoppar också in här i tråden! :D
Jag blir 21i år och och plussade igår morse på bim-dagen! Ett svagt plus, men ändå ett plus! Bf blir 11 november om allt går som det ska!
Plussade på 3 test i förra veckan och nu när jag testade imorse med clearblue digital och med rfsu-teststickor så syntes bara 1 streck och texten "inte gravid" kom upp. Hur kan det vara möjligt? Jag har inte fått någon blödning och gick in i v.6 igår. Då måste det ha slutat växa bara antagligen eller? Får ringa bm idag och be om att få komma dit :((
Åh, vad tråkigt att höra. Var tyvärr med om samma sak så får tidigt. Jag hade plussat och sen kollade jag med flera tester och strecket blev svagare och svagare, fick blödning ca 4 dagar efter tyvärr. Hoppas det går bättre för dig.
När jag fick missfall för lite över ett år sen så frågade jag hur lång tid det skulle ta innan ett prov skulle visa "negativt" efter ett missfall och då sa bm att det tog 4-6 veckor. Tyvärr kan man inte se om man inte längre är gravid bara genom ett test efter nån dag.
De säger ju att testerna ska vara 99% säkra, men ibland undrar jag... Efter mitt missfall var jag med om nåt liknande din historia. Ca 5 veckor efter mitt bekräftade missfall (jag åkte till gyn och gjorde ett vul) så plussade jag igen. 3 dagar i rad. Bokade tid hos gyn som inte kunde se något alls i min livmoder vid ett vul. Skickades till gynakuten för att utesluta utomkvedshavandeskap och där sa de att jag inte alls var gravid! Dubbel chock och besvikelse.
Min rekommendation är att göra ett vul så du får veta med säkerhet.
Lycka till <3