BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Tjejer. Jag ska vara ärlig.
Jag har inte plussat men jag känner det in i benmärgen. .. jag ska inte säga att jag är gravid för jag har ingen aning.
Men jag MÅSTE få fråga er om någon av er haft som molvärk fast med annan karaktär som en tyngdkänsla, med lite pirr/stick och drag ibland både i nedre mage och i livmodertappen en vecka efter ÄL? ???
Är på BIM-6-9
Har två barn som i år fyller 5 och 7. Har varit gravid 6 ggr. Plussade på ÄL +7 och 8 med mina två töser.
Jag ska testa mig på söndag morgon... hoppas få fortsätta hänga här och eventuellt i fb gruppen med
Vill tillägga att jag INTE letar symtom. Dom känns tydligt!
Kram till er alla och STORT GRATTIS!!!
Just det.
OM jag är gravid, som jag verkligen har på känn. Så är BF 24 Nov.
Åh det här känns stort! Första gången jag ens kikat in på "gravid", har bara hängt på "planerar barn" tidigare. Men nu plussade jag äntligen fullt tydligt idag. Har inte vågat lita på de svaga strecken. Just nu ligger jag och väntar på att min man ska vakna där hemma så att jag kan ringa och berätta! Typiskt att vara bortrest när det väl händer, men jag kunde inte bry mig mindre. Vi hade precis fått veta att vi antagligen skulle behöva genomgå ivf och så plussar jag tre dagar senare. Lyckan!
Vi är 32 och 30år gamla, första barnet, femte försöket (aktiva), BF 19/11 enligt NC.
Hoppas jag får vara med och följa er <3
Hej!
Jag har nyligen testat plus:)
Är snart 40 år och tillsammans med ny man.
Har tre barn sedan innan.
Fick missfall i oktober så hoppas detta håller!:)
/Anna
Vad roligt mammapippi!
Är det med samma man?
Jag är orolig för missfall då jag haft 2 st i livet....
Var bor du?
Plussade 26Feb BIM+3, fick missfall i Januari så det är lite osäkert exakt när det här hände. Varit till läkaren idag för att få nåt mot illamående, kräks så fort jag ställer mig upp eller äter/dricker.
skickar meddelande för att vara med i den andra gruppen!
Hej, plussade igår och beräknad till mitten av november enligt mina två appar :)
Hänger gärna med i denna tråden.
Väldigt tidigt och det är vårt första barn. Så oroliga är vi men hoppas såklart allt ska gå vägen :)
Kan någon lägga till mig i Facebook gruppen? :) heter Molly där. (Inget efternamn)
Hej! Kan någon lägga till mig i Facebook gruppen? Heter Molly där (inget efternamn) ????
Är i vecka 5+4
Plussade imorse! Va tvungen att testa 2 olika för litade inte på den! Har försökt i 5 år att bli gravid!
Enligt barnmorskan och clearblue digitaltest är jag i vecka 5 nu! Så lycklig!!