BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla och grattis! Jag börjar bli lite smått nervös, har inte haft några grav symptom sen typ fredags då illamåendet och mensvärken försvann. Börjar tro att det är ännu ett MA. Börjar bli så trött på dehär! Vi har försökt aktivt i 5 år med insemineringar och ivf. Det enda vi lyckats åstakomma är 1 eller som jag nu tror 2 st MA. När fan ska det vara våran tur? Varken jag eller sambo har barn.. Och kliniken vill inte ge oss något ul förens 21/3... Snälla kan någon berätta om när man trott man fått missfall eller så men där det ändå gått bra...
Hej!
Det är verkligen tungt med missfall. Jag har haft tre stycken varav två innan denna grav. Tänker på det konstant... bokade in ett VUL om ett par veckor bara få att få det bekräftat att det finns ngn där inne...
BM Tyckte det var bra så att man inte skall oroa sig fram till v 12-13.
I förrgår blev jag glad när jag mådde illa på morgonen ;). Nu är jag bara trött och ont i brösten. Stundtals drar det i "bebismagen".
Men allt är så tidigt och det finns inga garantier.
Är det ngn som väntar nr 4?
Hej!
Jag har bf i slutet av oktober men av erfarenhet blir jag alltid framflyttad på rul och sen går jag över bf. Så tänkte höra om jag fick hänga här med er, och i er fb-grupp? :)
Hej!
Det är verkligen tungt med missfall. Jag har haft tre stycken varav två innan denna grav. Tänker på det konstant... bokade in ett VUL om ett par veckor bara få att få det bekräftat att det finns ngn där inne...
BM Tyckte det var bra så att man inte skall oroa sig fram till v 12-13.
I förrgår blev jag glad när jag mådde illa på morgonen ;). Nu är jag bara trött och ont i brösten. Stundtals drar det i "bebismagen".
Men allt är så tidigt och det finns inga garantier.
Är det ngn som väntar nr 4?
Helt omöjligt att veta så klart, men det är super vanligt att symtomen kommer och går. Jag har nästan heller inga symtom. Kissar en del, drar lite i magen emellanåt och vaknar tiiidigt om mornarna. Var likadant med dottern. Är också väldigt orolig för mf, speciellt när man hör alla andra som har massa symtom. Har haft mf förut. Försöker att ta allt med ro, trots att det är svårt. Jag kan ju själv inte göra något för att förhindra det. Den här första tiden av graviditeten är man ett vrak i :(
Hur går man med i Facebook gruppen?
Hej!
Jag har nyligen testat plus:)
Är snart 40 år och tillsammans med ny man.
Har tre barn sedan innan.
Fick missfall i oktober så hoppas detta håller!:)
/Anna
Hej! Jag hoppar också in här i tråden! :D
Jag blir 21i år och och plussade igår morse på bim-dagen! Ett svagt plus, men ändå ett plus! Bf blir 11 november om allt går som det ska!
Skicka privat meddelande till celz med ditt namn så lägger hon till dig på fb
Hur går man med i Facebook gruppen?
En dum fråga..kan man skicka privat meddelande via appen på telefonen?