• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • LisaDec

Hej, vill gärna vara med i facebook-gruppen. Lisa Wickelgren. Beräknad i början av november. Haft två missfall tätt så är så nervös denna gång!

• Guldvagen8

Hej!
    Nyss oxå plussat. Detta är vårt fjärde barn. En liten sladdis. Har ett par missfall i bagaget så lite nojig är man allt. Bf 6/11.
    Kul att följas åt!

• MammaPippi
    Guldvagen8 skrev 2017-03-06 10:27:55 följande:

Hej!
    Nyss oxå plussat. Detta är vårt fjärde barn. En liten sladdis. Har ett par missfall i bagaget så lite nojig är man allt. Bf 6/11.
    Kul att följas åt!

Grattis!! Sladdis på G här också, ner 3. MA förra sommaren, och första plusset sedan dess - tycker dock nu att det är vår tur!
  • WeiLing

Hej! Får jag hoppa in här också? :D

BF 8 Nov!

Putsade 2 gånger hemma och ska gå till barnmodska den fredag! Så nervös nu!

Hoppas allt blir bra för att jag hade ju feber förra veckan och förskyld nu hostar hela tiden nu! Himlen nervös om missfall på väg :S

Första barn här också!

• Lily90

Hej, plussade i fredags 3/3 och sedan fick jag svar gravid 1-2 veckor på clearbluetest i lördags 4/3 ???? Första barnet! Är nojig för missfall då vi försökt väldigt länge.. ???? Men försöker hålla humöret uppe och vara positiv! ????

• Lily90

Hej, plussade i fredags 3/3 och sedan fick jag svar gravid 1-2 veckor på clearbluetest i lördags 4/3 :) Första barnet! Är nojig för missfall då vi försökt väldigt länge.. :( Men försöker hålla humöret uppe och vara positiv! :)

• Dorsajoon 12

Ja, nervös för missfall är jag också.. men vi får hålla tummarna och se fram emot att krama bäbisen vid beräknat datum..

BF 11/11

• Hållis89

Hakar med denna grupp! :D Plussade 28 feb så det blir troligen novbebis, men törs inte hoppas för mkt än förrens man har kollat med fertilklinken nångång här veckan. Ringde till dom förra veckan då tyckte fertilklinken att det var lite för tidigt. Teststickan blir alltmer starkare och starkare så jag o sambon hoppas så innerligt att det blir av i nov efter vi har kämpat i 2 år!! Så vi kan få vår sååå efterlängtad bebis!

• Alex92

Hoppar också in här! Gravid med nr 2 med prel bf 12/11. Hoppas på att kunna få bli inbjuden till facebookgruppen också! Har skickat ett meddelande till dig ts :)

Svar på tråden BF november 2017