BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej på er! Grattis till plussen! Plussade själv idag, Bf 9/11 med barn nummer tre????
Ingen här med många barn? :)
Ingen här med många barn? :)
Hej!
Har ni varit och kollat upp bf eller hur vet ni? Jag plussade idag men jag har ätit p piller i ca 7 år, slutade mitten av januari i år och har inte haft mens mellan uppehållet. Så det gick verkligen fort! :)
Hej!
Har ni varit och kollat upp bf eller hur vet ni? Jag plussade idag men jag har ätit p piller i ca 7 år, slutade mitten av januari i år och har inte haft mens mellan uppehållet. Så det gick verkligen fort! :)
Jag är oxå orolig för missfall. Är 37 och fyller 38 i mars stigande ålder är ju en riskfaktor.
Men men, bara att ta det chill o se.
Hej alla!
Jag plussade nu 1/3 och hoppas så klart allt går vägen för oss alla. Ska bli kul att följas åt om allt går bra!
Femte :)
Samma resa här . Men vet när jag hade ägglossning typ med stickor . Och hade bara sex en gång ;) så hade positiva Äl test 6-7/2 sedan blev strecken svagare . Och plus 17/2