BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej!
Så roligt att någon redan skapat en tråd, trodde jag skulle vara först! :)
Plussade idag på ÄL + 6, så är väldigt tidig. Är beräknad till 8/11 om allt går som det ska. Hoppas, hoppas!
Jag använde Abblo Pharma tidiga graviditetstest. De visar från runt 8 dagar efter befruktning men tydligen ännu lite tidigare i vissa fall :) Men ska ta fler tester närmaste veckan då utslaget såklart var ganska svagt. Men ett plus är ju ett plus! :)
Detta blir första barnet. Har du fler sedan tidigare? Jag är 27 år, bor i Skåne.
Stort grattis! :)
Detta var vårt första försök så jag hade ställt in mig på att vi kanske skulle få vänta några månader innan det fastnade så blev också ganska chockad!
Jag vågar knappt tro på det än! Ska ta dagliga gravtest närmaste tiden för att försäkra mig om att det stannar och att HcG stiger. Haha låter nog lite paranoid, men trodde inte det skulle gå såhär lätt :)
Vi kanske ska starta en hemlig Facebook-grupp? Lättare att skriva inlägg, kommentera, dela bilder och sådär :)
Hej!
Jag fick ett svagt plus igår (äl+6 inte morgonurin) idag när jag testade på morgonen visar det inget., vad fasen är detta? Gravid eller inte?
Hopas det är okej att jag joinar gruppen trots att jag har bf 30 oktober.. jag plussade i söndags på bim-1 och har 2 täta missfall i bagaget så jag hoppas att denna graviditet går hela vägen.. :)..
Jag är inte helt säker då jag har väldigt oregelbunden cykel, men jag tror jag ska ha mens den 1-3/3 så det är ju fortfarande väldigt tidigt. Men så fick jag ju ändå ett plus igår?!
Hej alla och grattis till alla fina plus!
Jag själv plussade nu på morgonen, bim -3! Kan knappt tro det, sitter och skakar typ haha! Min sambo var tvungen att åka på jobbet så kände att jag måste få skriva av mig nånstans och hittade denna tråd! Enligt min app så är bf 7 november. Jag är 24 år gammal och det här blir vårt första barn, får hålla tummarna bara att allt går som det ska!
Så sa min kompis också, ett plus är ett plus men så blev jag så förvirrad att det inte syntes något allt i morse. Men ska vänta ett par dagar och sedan testa igen, har ett early test liggandes ;) tack för hjälpen! Håller tummarna att jag är gravid ;)
Hej!
Jag plussade idag på bim -4. Får jag vara med i denna grupp? :) Enligt NC har jag bf 9/11!