BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Bf typ 30/10 :)
Plus på Äl 6-7/2
Plus på gravtest 17/2
Hej, får jag hoppa in här? Plussade idag på BIM -3 enl app bf 9/11.
Har två barn sedan tidigare födda 07 och 12. Testade pga illamående och värmekänsla.
Hur mår ni andra?
Jag hoppar också in! Blev gravid på första försöket (känns för bra för att vara sant, är så rädd för missfall nu!). Är beräknad 3/11 :)
Jag hoppar också in! Blev gravid på första försöket (känns för bra för att vara sant, är så rädd för missfall nu!). Är beräknad 3/11 :)
Jag har bf den 2/11 :) Känns superkul och är andra barnet. Vi har försökt ungefär 6 månader och har ett missfall i bagaget.
Grattis till alla plus. Det finns en fb grupp för de som vill joina. Går allt vägen för mig har jag BF 5/11 (2 missfall i bagaget 2016 juni och nov) hoppas detta går vägen nu. Har två barn födda 2012 och 2013
Grattis till alla plus. Det finns en fb grupp för de som vill joina. Går allt vägen för mig har jag BF 5/11 (2 missfall i bagaget 2016 juni och nov) hoppas detta går vägen nu. Har två barn födda 2012 och 2013
Skriv ett privat meddelande till celz så bjuder hon in dig i gruppen.
Grattis till plusset
Vad heter gruppen? Hur går jag till väga?
Mvh, "pensionären" ????
Hej hej
Får man hoppa in här.
Om jag har blivit gravid så är bf nov-17. Hade SM 13/2, äl 23/2
De här är mitt sjätte barn o jag känner molande mensvärk o hur de "drar" i vänster sida o har en tyngd känsla i livmodern...
Få se om de blev nåt, min känsla säger att jag blev gravid o jag hoppas på plus, men vet ju inte om ägget fäster o allt går bra förstås.
Hur tidigt har ni plussat?