• brennaV

BF november 2017

Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3

Grattis till alla som plussat

• brennaV

Grattis vad underbart!

MmeB skrev 2017-02-27 15:00:05 följande:

Hej!

Plussade idag och är så lycklig och ganska chockad! Barn nr 2 och vi har försökt i ca 1,5 år. Har till och med hunnit börja en barnlöshetsutredning. Kan knappt tro att det är sant....Lyckorus hela dagen .. Bf 6/11.

• brennaV

Grattis till alla plus. Det finns en fb grupp för de som vill joina. Går allt vägen för mig har jag BF 5/11 (2 missfall i bagaget 2016 juni och nov) hoppas detta går vägen nu. Har två barn födda 2012 och 2013

• brennaV

Skriv ett privat meddelande till celz så bjuder hon in dig i gruppen.

Grattis till plusset

MmeB skrev 2017-02-28 15:07:53 följande:

Vad heter gruppen? Hur går jag till väga?

Mvh, "pensionären" ????

• brennaV

Hej alla! Stort grattis till plussen. Vi har en fb grupp (hemlig) som ni kan ansluta er till. Skicka privat meddelande med ert namn till celz så addar hon er

• brennaV

Grattis! Skicka privat meddelande till celz med ditt namn så lägger hon till dig i fb gruppen.

Hade också missfall (ma) nov 16 men även juni 16. Hoppas på 3:e ggn gillt

Wickis skrev 2017-03-03 15:27:41 följande:

Hej! Jag tror jag plussade idag, vad tror ni? Fick missfall nov - 16 så vill känna mig heeeelt säker... är gärna med i FB gruppen :)

• brennaV

Skicka ett privat pm till celz så bjuder hon in dig

Plumpis skrev 2017-03-07 21:09:09 följande:

Åå så taggad på att gå med i fb gruppen... Någon som kan bjuda in mig??

• brennaV

Skicka privat meddelande till celz med ditt namn så lägger hon till dig på fb

Guldvagen8 skrev 2017-03-09 14:08:25 följande:

Hur går man med i Facebook gruppen?

• brennaV

Hej! Skicka privat pm till celz så lägger hon till dig i fb gruppen. Vi har samma BF

bulleen skrev 2017-03-10 16:50:37 följande:

Plussade idag, enligt mina beräkningar V5+4 alltså BF 5 november. Är gärna med i Facebookgruppen, Sandra Angelica Teheder heter jag där.

Andra gången jag blivit gravid med minipiller.

• brennaV

Skicka meddelande till celz så lägger hon till dig i fb gruppen

Lalala1 skrev 2017-03-10 14:15:03 följande:

Hej! Kan någon lägga till mig i Facebook gruppen? Heter Molly där (inget efternamn) ????

Är i vecka 5+4

• brennaV

Ni som vill vara med i fb gruppen, skicka pm till celz med ert namn och hur er profilbild ser ut på fb så lägger hon till er

• brennaV

Jag har skrivit till celz i fb gruppen att hon ska lägga till er. Kollar även om någon annan kan lägga till er i gruppen. Kanske jag

• brennaV

Du kan skriva pm till mig. Beskriv din profilbild och vad du heter. Jag behöver lägga till dig som vän tillfälligt

Julle1 skrev 2017-03-15 12:47:33 följande:

Hej. Jag har också BF i november och skulle gärna vilja vara med i Facebookgruppen, vem skriver jag till? :)

• brennaV

Hmmm, andra har skickat meddelande till mig här. Vad konstigt. Ser inte hur jag kan ändra den via mobilen. Testa skicka meddelande till celz istället

Aducia skrev 2017-03-15 20:39:14 följande:

Din sida är privat. Kan inte skicka PM till dig..

• brennaV

När hade du din senaste mens?

BaraStina skrev 2017-03-16 21:59:51 följande:

Haha, tänkte lite så jag med!! Men är enligt alla mina appar "bara" på äl+16 eller bim+3 typ (eller därikring) men hade klart och tydligt plus redan i lördags... Så jag vet inte om det lyckats räkna fel ändå :P

Stort tack!

• brennaV

Det finns en fb grupp. Skicka meddelande på familjeliv till celz eller mig så lägger vi till er på fb

JLEL skrev 2017-03-17 09:26:38 följande:

Har ni tänkt göra någon Facebook grupp att samlas i? Lätt att prata och följas åt :)

• brennaV

Var det mens eller nidblödning?

BaraStina skrev 2017-03-17 14:28:42 följande:

11e februari! Så blir inga stora skillnader i beräknat BF där heller... Typ 17/11? Eller ngt sånt i så fall!

• brennaV

Alla ni som vill vara med i fb gruppen. Lättast är

Att skicka ett privat meddelande här på familjeliv till celz. Skriv ert namn på fb och hur profilbilden det ut. Så lägger hon tillfälligt till er som vän. Jag kan också försöka göra samma sak men någon sa till mig att mitt konto var privat...

• brennaV

Mitt tips är att du går in via familjeliv på nätet och inte appen. Blir ofta problem. Prova!

Fb gruppen är hemlig då vi inte vill att det ska synas

Melle1234 skrev 2017-03-19 18:55:32 följande:

Har försökt skriva till celz nu 2 gånger, men bägge gångerna stängs appen ner när jag tryckt på skicka. Vet inte om det kommer fram eller skickas överhuvudtaget. Är gruppen så hemlig att man inte kan söka på den och ansöka om att gå med?

Svar på tråden BF november 2017