BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Nån jag inte hittat på facebook? :)
Nån jag inte hittat på facebook? :)
Hej jag hoppar gärna in här också. Fick ett plus i förrgår så har BF 5 november. Vi har försökt i 5 månader och tidigare har jag fått en son med ivf och det tog nästan tre PR att få till honom.
Har haft lite blödningar nu så vet inte om jag har fått MF redan... ????
Hej! Jag tror jag plussade idag, vad tror ni? Fick missfall nov - 16 så vill känna mig heeeelt säker... är gärna med i FB gruppen :)
Grattis! Skicka privat meddelande till celz med ditt namn så lägger hon till dig i fb gruppen.
Hade också missfall (ma) nov 16 men även juni 16. Hoppas på 3:e ggn gillt
Hej! Jag tror jag plussade idag, vad tror ni? Fick missfall nov - 16 så vill känna mig heeeelt säker... är gärna med i FB gruppen :)
Hallå tjejer! Här är en till som precis plussat (igår) och har bf 10 november! Andra barnet, har en son som är 14 månader. :)
Hallå tjejer! Här är en till som precis plussat (igår) och har bf 10 november! Andra barnet, har en son som är 14 månader. :)
Hej ???? här har ni en till som fick ett + med beräknad Bf 4/11
Följer gärna denna tråd ????