• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Mammainov

Hej hej. Plussade den 27/3 så bf den 4/11. Har redan börjat med fragmin plus trombyl, har sjukt ont i livmpdern hela tiden. Känns som extrem mensvärk eller som precis innan man ska föda, väntar mitt 4e barn så kroppen reagerar väl så. Jag sover typ bort alla dagar jag inte jobbar och är själv hemma. Hur är det för er? Har ni ont?

• OctoberC
    Mammainov skrev 2017-03-02 08:53:49 följande:

Hej hej. Plussade den 27/3 så bf den 4/11. Har redan börjat med fragmin plus trombyl, har sjukt ont i livmpdern hela tiden. Känns som extrem mensvärk eller som precis innan man ska föda, väntar mitt 4e barn så kroppen reagerar väl så. Jag sover typ bort alla dagar jag inte jobbar och är själv hemma. Hur är det för er? Har ni ont?

Jag känner precis som du. Molande värk i princip hela tiden. Blir rätt matt tillslut under dagen pga det. Vaknar på nätterna av det. Nu när jag vet att det är ett litet liv där inne så känns det mer ok att det gör ont. Innan jag visste så mådde jag mer dåligt av det. Annars mår jag jätte bra!
  • Januaribarn11
    Mammainov skrev 2017-03-02 08:53:49 följande:

Vi plussa samma dag och har bf samma dag! :) hade dock ett missfall förra månaden så är mest rädd och orolig. Väntar mitt andra barn
  • brennaV

Hej alla! Stort grattis till plussen. Vi har en fb grupp (hemlig) som ni kan ansluta er till. Skicka privat meddelande med ert namn till celz så addar hon er

• Emelie1984
    Vetare skrev 2017-03-02 07:54:38 följande:
    Ok! Va kul :) hur gammal är du? ( om man får fråga? :) )
    Född -84 :)

Barn födda 08,09,13,15
  • KarolinaEmma

Jag har bf 3 november och skulle också vilja vara med i gruppen ???? Grattis alla!!! Vi har försökt läääänge och nu kan jag knappt tro att det är sant ????

• fanola
    Vetare skrev 2017-03-01 18:22:56 följande:

Heej!

Jag plussade också igår :) har bf den 4/11 <3

Kul!! Vi får hålla tummarna!!
  • emsielu

Hej!

Vi plussade i förrgår, så sjukt spännande! BF typ 7 November. Ska till barnmorskan imorgon.

Kul med alla plus, jag är gärna med i FB också så länge den är hemlig hehe.

• emsielu

Förresten hörni, det här med symptom. Är det bara jag som behöver springa på toa typ hela tiden? Det är helt sjukt! Förvånad

• KarolinaEmma
    emsielu skrev 2017-03-02 15:59:07 följande:

Förresten hörni, det här med symptom. Är det bara jag som behöver springa på toa typ hela tiden? Det är helt sjukt! 

Än så länge är det inte så för mig, men det kanske kommer ???? Jag sover dåligt och drömmer mycket konstigt. Annars känns det som PMS ömma bröst, känslosam och "mensvärk".
Svar på tråden BF november 2017