BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej hej. Plussade den 27/3 så bf den 4/11. Har redan börjat med fragmin plus trombyl, har sjukt ont i livmpdern hela tiden. Känns som extrem mensvärk eller som precis innan man ska föda, väntar mitt 4e barn så kroppen reagerar väl så. Jag sover typ bort alla dagar jag inte jobbar och är själv hemma. Hur är det för er? Har ni ont?
Hej hej. Plussade den 27/3 så bf den 4/11. Har redan börjat med fragmin plus trombyl, har sjukt ont i livmpdern hela tiden. Känns som extrem mensvärk eller som precis innan man ska föda, väntar mitt 4e barn så kroppen reagerar väl så. Jag sover typ bort alla dagar jag inte jobbar och är själv hemma. Hur är det för er? Har ni ont?
Hej alla! Stort grattis till plussen. Vi har en fb grupp (hemlig) som ni kan ansluta er till. Skicka privat meddelande med ert namn till celz så addar hon er
Jag har bf 3 november och skulle också vilja vara med i gruppen ???? Grattis alla!!! Vi har försökt läääänge och nu kan jag knappt tro att det är sant ????
Heej!
Jag plussade också igår :) har bf den 4/11 <3
Hej!
Vi plussade i förrgår, så sjukt spännande! BF typ 7 November. Ska till barnmorskan imorgon.
Kul med alla plus, jag är gärna med i FB också så länge den är hemlig hehe.
Förresten hörni, det här med symptom. Är det bara jag som behöver springa på toa typ hela tiden? Det är helt sjukt!
Förresten hörni, det här med symptom. Är det bara jag som behöver springa på toa typ hela tiden? Det är helt sjukt!