• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • lchfbebis

Jag hänger också gärna på i denna tråd eller gruppen på FB då jag plussade 17/2 men har PCOS och därmed inte haft mens på 8 månader så har ingen aning om jag kommer bli beräknad i oktober eller november  

• Emjnilsson

Hej!

Jag fick ett svagt plus igår (äl+6 inte morgonurin) idag när jag testade på morgonen visar det inget., vad fasen är detta? Gravid eller inte?

• celz
    Emjnilsson skrev 2017-02-23 09:06:07 följande:

Hej!

Jag fick ett svagt plus igår (äl+6 inte morgonurin) idag när jag testade på morgonen visar det inget., vad fasen är detta? Gravid eller inte?

Tidigt! När är BIM?
  • celz
    Monsan skrev 2017-02-22 21:15:29 följande:

Hopas det är okej att jag joinar gruppen trots att jag har bf 30 oktober.. jag plussade i söndags på bim-1 och har 2 täta missfall i bagaget så jag hoppas att denna graviditet går hela vägen.. :)..

Absolut, skriv privat meddelande till mig med namn och beskriv din profilbild om du har vanligt namn :)
  • hnrdstrm

Hej alla och grattis till alla fina plus!

Jag själv plussade nu på morgonen, bim -3! Kan knappt tro det, sitter och skakar typ haha! Min sambo var tvungen att åka på jobbet så kände att jag måste få skriva av mig nånstans och hittade denna tråd! Flört Enligt min app så är bf 7 november. Jag är 24 år gammal och det här blir vårt första barn, får hålla tummarna bara att allt går som det ska! Hjärta

• Emjnilsson
    celz skrev 2017-02-23 09:26:39 följande:

Absolut, skriv privat meddelande till mig med namn och beskriv din profilbild om du har vanligt namn :)

Jag är inte helt säker då jag har väldigt oregelbunden cykel, men jag tror jag ska ha mens den 1-3/3 så det är ju fortfarande väldigt tidigt. Men så fick jag ju ändå ett plus igår?!
  • celz
    Emjnilsson skrev 2017-02-23 09:43:26 följande:

Jag är inte helt säker då jag har väldigt oregelbunden cykel, men jag tror jag ska ha mens den 1-3/3 så det är ju fortfarande väldigt tidigt. Men så fick jag ju ändå ett plus igår?!

Kan ett plus är ju ett plus! Jag skulle väntat några dagar och sen tagit ett earlytest :)
  • celz
    hnrdstrm skrev 2017-02-23 09:36:11 följande:

Hej alla och grattis till alla fina plus!

Jag själv plussade nu på morgonen, bim -3! Kan knappt tro det, sitter och skakar typ haha! Min sambo var tvungen att åka på jobbet så kände att jag måste få skriva av mig nånstans och hittade denna tråd!  Enligt min app så är bf 7 november. Jag är 24 år gammal och det här blir vårt första barn, får hålla tummarna bara att allt går som det ska! 

Stort grattis! Jag plussade också på BIM-3, i måndags. Svårt stt smälta!!! Skicka privat meddelande till mig om du vill vara med i vår hemliga fb-grupp :)
  • Emjnilsson
    celz skrev 2017-02-23 09:55:36 följande:

Kan ett plus är ju ett plus! Jag skulle väntat några dagar och sen tagit ett earlytest :)

Så sa min kompis också, ett plus är ett plus men så blev jag så förvirrad att det inte syntes något allt i morse. Men ska vänta ett par dagar och sedan testa igen, har ett early test liggandes ;) tack för hjälpen! Håller tummarna att jag är gravid ;)
  • celz
    Emjnilsson skrev 2017-02-23 10:00:18 följande:

Så sa min kompis också, ett plus är ett plus men så blev jag så förvirrad att det inte syntes något allt i morse. Men ska vänta ett par dagar och sedan testa igen, har ett early test liggandes ;) tack för hjälpen! Håller tummarna att jag är gravid ;)

Jag håller också tummar och tår!!
Svar på tråden BF november 2017