BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Jag hänger också gärna på i denna tråd eller gruppen på FB då jag plussade 17/2 men har PCOS och därmed inte haft mens på 8 månader så har ingen aning om jag kommer bli beräknad i oktober eller november
Hej!
Jag fick ett svagt plus igår (äl+6 inte morgonurin) idag när jag testade på morgonen visar det inget., vad fasen är detta? Gravid eller inte?
Hej!
Jag fick ett svagt plus igår (äl+6 inte morgonurin) idag när jag testade på morgonen visar det inget., vad fasen är detta? Gravid eller inte?
Hopas det är okej att jag joinar gruppen trots att jag har bf 30 oktober.. jag plussade i söndags på bim-1 och har 2 täta missfall i bagaget så jag hoppas att denna graviditet går hela vägen.. :)..
Hej alla och grattis till alla fina plus!
Jag själv plussade nu på morgonen, bim -3! Kan knappt tro det, sitter och skakar typ haha! Min sambo var tvungen att åka på jobbet så kände att jag måste få skriva av mig nånstans och hittade denna tråd! Enligt min app så är bf 7 november. Jag är 24 år gammal och det här blir vårt första barn, får hålla tummarna bara att allt går som det ska!
Absolut, skriv privat meddelande till mig med namn och beskriv din profilbild om du har vanligt namn :)
Jag är inte helt säker då jag har väldigt oregelbunden cykel, men jag tror jag ska ha mens den 1-3/3 så det är ju fortfarande väldigt tidigt. Men så fick jag ju ändå ett plus igår?!
Hej alla och grattis till alla fina plus!
Jag själv plussade nu på morgonen, bim -3! Kan knappt tro det, sitter och skakar typ haha! Min sambo var tvungen att åka på jobbet så kände att jag måste få skriva av mig nånstans och hittade denna tråd! Enligt min app så är bf 7 november. Jag är 24 år gammal och det här blir vårt första barn, får hålla tummarna bara att allt går som det ska!
Kan ett plus är ju ett plus! Jag skulle väntat några dagar och sen tagit ett earlytest :)
Så sa min kompis också, ett plus är ett plus men så blev jag så förvirrad att det inte syntes något allt i morse. Men ska vänta ett par dagar och sedan testa igen, har ett early test liggandes ;) tack för hjälpen! Håller tummarna att jag är gravid ;)