BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Plussade den 24/2 bim -5. Är mitt andra barn. Har en dotter på snart 3 år.
Denna graviditet skiljer sig mot förra. Förra hade jag både illamående och galet spända bröst vid det här laget. Men denna gången känner jag inte ett smack! Jätte skönt!! :)
Hej! Jag plussade i lördags på bim +1 :D jag har inte smält det än, men är otroligt taggad :D har 2 appar så enligt en av dem är bf den 1a november enligt den andra den 5e november :D
Grattis till er alla. Åh så kul.
Efter något som känts som en evighet är vi äntligen gravida med ett lillasyskon, plussade idag med bf 3/11 och jag känner mig aptrött men sjukt glad.
Hej på er! Grattis till plussen! Plussade själv idag, Bf 9/11 med barn nummer tre????
Hej hej!
Jag hoppas jag kan hoppa in här! Är gravid med andra barnet och har bf 31/10-1/11.
Är lite nervös nu i början då jag och sambon hade ett MA i aug förra året.
Men nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra.
Är 30år och bor i Skåne :)
Hoppar gärna in här.
Plussade igår (svagt) bim -3. Starkare imorse med cb plus..
Bf den 8/11.
Tog sig på 23e försöket.
Är det vanligt att strecket tynar bort lite under dagen? På det testet jag tog imorse?
Hej! Jag plussade i morse på BIM-2, om allt går vägen blir det vårt andra barn som kommer 8/11. Är gärna med i FB-gruppen, skickade ett meddelande till celz. :)
Hej alla lyckliga! Jag och min sambo har försökt i ca 5 år nu. 1 missfall har vi lyckats åstakomma och vi har gjort 3 st insemineringar och nu vårat första ivf försök.
Plussade igår och är beräknad 4/11.. Vore ju helt magiskt om de nu vart något! Jag har dock kommit till den insikten att jag måste försöka slappna av lite, mår jag bra så mår förhoppningsvis bebis bra i magen också å hänger sig kvar! Håller tummarna för oss alla!
Heej!
Jag plussade också igår :) har bf den 4/11 <3
Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3
Grattis till alla som plussat