• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Henw

Såg nu att det inte funkade med mina smilisar, tråkigt att det blev ??? .. Får försöka på nått annat vis :D

• Bejbisen1

Hej!
    Jag hänger gärna med i gruppen här och på fb ? plussade 22/2 ?? det är helt overkligt! Vi har försökt i 2 år och nu är det på riktigt!
    Stort grattis till er andra som plussat! ??????

• brennaV

Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3

Grattis till alla som plussat

• Mattez2016

Grattis till plusset:)

Själv plussade jag den 21 februari, och Bf är den 3 november

• celz
    brennaV skrev 2017-02-26 10:17:58 följande:

Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3

Grattis till alla som plussat

Hej och grattis! Gruppen är hemlig, så om du vill vara med kan du skriva privat meddelande till mig med eitt namn så lögger jag till dig :)
  • KorvMmoset

Hej, plussade för 6 dagar sen (på kvällen!) vilket var 3v+4d. Bf 2/11 enl app. Jag trodde inte jag skulle plussa så tidigt men det var ett hyfsat tydligt plus ändå.. har haft/har många symptom redan helt otroligt. Detta är helt oplanerat, första gången som jag är gravid. Tid 10/3 för första besöket, då är jag i v6. Jag är jätteglad :)

• MmeB

Hej!
    Plussade idag och är så lycklig och ganska chockad! Barn nr 2 och vi har försökt i ca 1,5 år. Har till och med hunnit börja en barnlöshetsutredning. Kan knappt tro att det är sant....Lyckorus hela dagen .. Bf 6/11.

• brennaV

Grattis vad underbart!

MmeB skrev 2017-02-27 15:00:05 följande:

Hej!

Plussade idag och är så lycklig och ganska chockad! Barn nr 2 och vi har försökt i ca 1,5 år. Har till och med hunnit börja en barnlöshetsutredning. Kan knappt tro att det är sant....Lyckorus hela dagen .. Bf 6/11.

• KaT03

Åh! Glad att jag hittade den här tråden! Jag plussade i fredags kväll, på bim-4. Har bim imorgon men har fått starka och fina plus dagligen sedan i fredags fick missfall i januari i vecka 9 och blev gravid på första ÄL (16 dagar efter påbörjad blödning). Testade negativt på gravtest ca 11 dagar efter missfallet. Otroligt lycklig över att ha lyckats direkt, vi försökte nämligen 1 år innan förra plusset. Nu hoppas jag innerligt att det här går vägen. Vecka 5 imorgon, varje vecka är en milstolpe! BF 6 nov.

Svar på tråden BF november 2017