BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Såg nu att det inte funkade med mina smilisar, tråkigt att det blev ??? .. Får försöka på nått annat vis :D
Hej!
Jag hänger gärna med i gruppen här och på fb ? plussade 22/2 ?? det är helt overkligt! Vi har försökt i 2 år och nu är det på riktigt!
Stort grattis till er andra som plussat! ??????
Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3
Grattis till alla som plussat
Grattis till plusset:)
Själv plussade jag den 21 februari, och Bf är den 3 november
Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3
Grattis till alla som plussat
Hej, plussade för 6 dagar sen (på kvällen!) vilket var 3v+4d. Bf 2/11 enl app. Jag trodde inte jag skulle plussa så tidigt men det var ett hyfsat tydligt plus ändå.. har haft/har många symptom redan helt otroligt. Detta är helt oplanerat, första gången som jag är gravid. Tid 10/3 för första besöket, då är jag i v6. Jag är jätteglad :)
Hej!
Plussade idag och är så lycklig och ganska chockad! Barn nr 2 och vi har försökt i ca 1,5 år. Har till och med hunnit börja en barnlöshetsutredning. Kan knappt tro att det är sant....Lyckorus hela dagen .. Bf 6/11.
Grattis vad underbart!
Hej!
Plussade idag och är så lycklig och ganska chockad! Barn nr 2 och vi har försökt i ca 1,5 år. Har till och med hunnit börja en barnlöshetsutredning. Kan knappt tro att det är sant....Lyckorus hela dagen .. Bf 6/11.
Åh! Glad att jag hittade den här tråden! Jag plussade i fredags kväll, på bim-4. Har bim imorgon men har fått starka och fina plus dagligen sedan i fredags fick missfall i januari i vecka 9 och blev gravid på första ÄL (16 dagar efter påbörjad blödning). Testade negativt på gravtest ca 11 dagar efter missfallet. Otroligt lycklig över att ha lyckats direkt, vi försökte nämligen 1 år innan förra plusset. Nu hoppas jag innerligt att det här går vägen. Vecka 5 imorgon, varje vecka är en milstolpe! BF 6 nov.
Bf typ 30/10 :)
Plus på Äl 6-7/2
Plus på gravtest 17/2