Inlägg från: Guldvagen8 |Visa alla inlägg
  • Guldvagen8

BF november 2017

Hej!
    Nyss oxå plussat. Detta är vårt fjärde barn. En liten sladdis. Har ett par missfall i bagaget så lite nojig är man allt. Bf 6/11.
    Kul att följas åt!

• Guldvagen8

Hej!
    Det är verkligen tungt med missfall. Jag har haft tre stycken varav två innan denna grav. Tänker på det konstant... bokade in ett VUL om ett par veckor bara få att få det bekräftat att det finns ngn där inne...
    BM Tyckte det var bra så att man inte skall oroa sig fram till v 12-13.
    I förrgår blev jag glad när jag mådde illa på morgonen ;). Nu är jag bara trött och ont i brösten. Stundtals drar det i "bebismagen".
    Men allt är så tidigt och det finns inga garantier.
    Är det ngn som väntar nr 4?

• Guldvagen8

Lägg gärna till mig på Facebook. Så länge allt är hemligt. Har lagt ett meddelande till hon som startat gruppen. Har dock glömt vem det var

• Guldvagen8

Jag var på VUL förra veckan och var då i 7+2. Kändes skönt att se den lilla bönan. Nästa gång är det dags för KUB den 24/4.
    Mår fruktansvärt illa stundtals och är så trött! Hoppas det är övergående...

• Guldvagen8

Jag har inte heller blivit insläppt men det verkar som gruppen är för stor redan kanske?

• Guldvagen8

Hej!
    Är i v 10+4 och har sedan innan idag bruna/rosa flytningar/blödningar. Har inte ont men har varit sängliggande i feber i veckan. Idag är den första dagen jag är uppe. Inte så kul att behöva söka akut en storhelg. Nästa tis den 25/4 är det dags för KUB om det nu inte har blivit missfall. Känns långt tills dess.
    Hade ngt liknande i v 6-7 och hade inplanerat ett privat VUL och då slog hjärtat fint på Lilla bönan..
    suck!

Svar på tråden BF november 2017