BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej allihopa!
Fick ett + 27/8 efter att ha förstått att det var en bebis på G i nära en vecka. För mig blir det barn nummer 4, jag har två "stora" barn på 9 och 11 år och en liten kille på 2.5 år.
Har inte följt någon tråd under de tidigare graviditeterna men tänker att det kan vara trevligt den här gången.
Jag själv är 32 år och bosatt långt norrut efter västerbottenskusten.
Hej!
Hoppar in här jag med :)
plussade för en vecka sen och bf 13/11 enligt appen.
Skulle egentligen göra ivf men det blev ett mirakel som vi hoppas går hela vägen.
Jag har bara lite ömma bröst och kanske liite tröttare än vanligt , det dock som gör mig en aning orolig är att jag har haft sån värk i magen sen ÄL! Vissa dagar har tagit värktablett för att kunna sluta ha ont och det gör mig grymt stressat för det känns som man ska få mens när som! Någon annan som har så? Är det normalt eller borde jag bli orolig?
Plussade i måndags. 5+0 imorgon. BF runt 11/11.
Har en son på två år. Fick ett MA november 2016 och missfall i februari. Så nu hoppas jag på tredje gången gillt.
Vill också vara med i fb gruppen. ????
Hallå! Har precis med plussat efter missfall i januari.
Hänger gärna med i Facebook-gruppen om den är hemlig :)
Nämen! Har du stenkoll på när det var dags igen? Jag känner mig lost!
Efter mitt MA och Abort tog det ju ett tag innan det var igång igen!
Fick mens igen exakt 4 veckor efter mf och måste tydligen ha haft äl 2 veckor efter eftersom mina test tydligen visar positivt idag ????.
Kan tänka mig det. Blir väl så när det händer saker.
Hej!
Hoppar in här jag med :)
plussade för en vecka sen och bf 13/11 enligt appen.
Skulle egentligen göra ivf men det blev ett mirakel som vi hoppas går hela vägen.
Jag har bara lite ömma bröst och kanske liite tröttare än vanligt , det dock som gör mig en aning orolig är att jag har haft sån värk i magen sen ÄL! Vissa dagar har tagit värktablett för att kunna sluta ha ont och det gör mig grymt stressat för det känns som man ska få mens när som! Någon annan som har så? Är det normalt eller borde jag bli orolig?
Grattis!
Skicka ett meddelande till celz, så bjuder hon in dig till Fb-gruppen!
Hoppar in i tråden. Plussade i tisdags. Första barnet och första försöket. Trodde aldrig det skulle gå så fort. =) är nu i vecka 4+6. Båda är totalt överlyckliga