• Alex92

BF november 2017

Hoppar också in här! Gravid med nr 2 med prel bf 12/11. Hoppas på att kunna få bli inbjuden till facebookgruppen också! Har skickat ett meddelande till dig ts :)

• Alex92
    fanola skrev 2017-03-08 21:51:47 följande:

Hej alla och grattis! Jag börjar bli lite smått nervös, har inte haft några grav symptom sen typ fredags då illamåendet och mensvärken försvann. Börjar tro att det är ännu ett MA. Börjar bli så trött på dehär! Vi har försökt aktivt i 5 år med insemineringar och ivf. Det enda vi lyckats åstakomma är 1 eller som jag nu tror 2 st MA. När fan ska det vara våran tur? Varken jag eller sambo har barn.. Och kliniken vill inte ge oss något ul förens 21/3... Snälla kan någon berätta om när man trott man fått missfall eller så men där det ändå gått bra...

Helt omöjligt att veta så klart, men det är super vanligt att symtomen kommer och går. Jag har nästan heller inga symtom. Kissar en del, drar lite i magen emellanåt och vaknar tiiidigt om mornarna. Var likadant med dottern. Är också väldigt orolig för mf, speciellt när man hör alla andra som har massa symtom. Har haft mf förut. Försöker att ta allt med ro, trots att det är svårt. Jag kan ju själv inte göra något för att förhindra det. Den här första tiden av graviditeten är man ett vrak i :(
Svar på tråden BF november 2017