• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • celz

Hej alla, celz är inte väldigt inaktiv utan kollar familjeliv flera gånger om dagen och Facebook ännu fler. Jag har lagt till alla som har skrivit till mig, och de jag inte har lagt till har jag inte hittat och då svarat här på familjeliv. Det är bara i tråden jag inte är speciellt akiv, men kollar min inbox minst fem gånger om dagen.. Så skriv till mig (eller nån annan som erbjudit sig ovan) om ni vill vara med i facebookgruppen!

• LeiaBus2010
    Smulan55 skrev 2017-03-14 20:23:26 följande:

Hej :)

Jag vågade inte heller lita riktigt på de svaga!

Fick svagt svagt plus i fredags och lördags, vilket var Bim -4 och bim - 3, sen i söndags, fick jag klart positivt med ett testa-tidigt-test. 

Men sen kom måndagen (igår och Bim -1) då det var ytterst ytterst svagt streck med testlagrets.

Så idag, på BIM, visade clearblue 2-3 veckor

Puh, helt slut efter alla dessa tester. Hade tagit väldigt många innan också. 

Mvh Testknarkaren

Jag har bim på allt mellan imorgon till i helgen Är oregelbunden men jag räknar att torsdag är bim efter senaste cykeln (32)

Vet du hur långt efter äl ungefär som du fick dina svaga? Jag är så jäkla nojig att det inte stämmer det jag såg och att det försvinner i helgen sen eller nåt haha.

Är det första, andra, tredje barnet?

Vem är inte testknarkare? haha
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • celz

Nåt meddelande och nån förfrågan verkade inte kommit hela vägen fram, har skrit till er som inte lagts till i gruppen ännu.. Är det någon mer som skrivit till mig men inte lagts till, skriv igen. :)

(Och alla medlemmar i gruppen kan lägga till nya medlemmar!!)

• Melle1234
    lillamy96 skrev 2017-03-14 12:54:31 följande:
    Tack för ditt svar! <3

Var hos bm idag. Negativt test där också.. Antingen är det något fel på de testen jag köpte från rfsu så att dom visade pos trots att jag eventuellt inte är gravid, eller så har jag fått 3 tydliga spökstreck.. Hon sa att jag ska ta ytterligare ett test i nästa vecka och se. Visar det inget då så ringer jag gyn för att kolla med vul om inte mensen dykt upp då. Har väldigt punktlig mens och nu är den över en vecka sen.. Men mensen kanske hoppat över för att jag blev "skengravid" när jag plussade.. Har ingen aning men vill liksom bara få svar på vad det är som sker. Man kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden.
    Ush, jag vet det är hemskt! Hoppas verkligen att det går bra för dig och att du åtminstone får veta om det är ja eller nej så att säga! Lycka till.
  • Melle1234
    celz skrev 2017-03-14 21:08:59 följande:

Nåt meddelande och nån förfrågan verkade inte kommit hela vägen fram, har skrit till er som inte lagts till i gruppen ännu.. Är det någon mer som skrivit till mig men inte lagts till, skriv igen. :)

(Och alla medlemmar i gruppen kan lägga till nya medlemmar!!)

Vad heter gruppen på FB? Kan man söka efter den själv?
  • littlepixiegrl
    Smulan55 skrev 2017-03-14 19:52:26 följande:

Hej alla! 

Plussat i helgen, BF runt 23 november. 

Skulle gärna vara med i facebookggruppen med, vet någon hur man går med?

Skicka ett pm här till ts celz eller någon annan som är med i fb-gruppen (mig t.ex.), med ditt namn på fb. Gärna med en liten beskrivning om du har ett vanligt namn
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • sw1986

Hoppar gärna in! BF 19 nov :)

Plussade förra veckan på bim -3.

Fick tidigt MF månaden före, så nu hoppas vi att det går vägen :)

Har 3 flickor, så spännande att se vad nr 4 blir :D

• sweetsandra

Hej på er!

Jag plussade igår :) Så glad! Blir vårt 4:e barn!

Mina solstrålar ~ Vinga 070108, Lycka 090820 & Pärla 130504
Svar på tråden BF november 2017