BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Jag skrev in namnet manuellt!
Hej alla, celz är inte väldigt inaktiv utan kollar familjeliv flera gånger om dagen och Facebook ännu fler. Jag har lagt till alla som har skrivit till mig, och de jag inte har lagt till har jag inte hittat och då svarat här på familjeliv. Det är bara i tråden jag inte är speciellt akiv, men kollar min inbox minst fem gånger om dagen.. Så skriv till mig (eller nån annan som erbjudit sig ovan) om ni vill vara med i facebookgruppen!
Hej :)
Jag vågade inte heller lita riktigt på de svaga!
Fick svagt svagt plus i fredags och lördags, vilket var Bim -4 och bim - 3, sen i söndags, fick jag klart positivt med ett testa-tidigt-test.
Men sen kom måndagen (igår och Bim -1) då det var ytterst ytterst svagt streck med testlagrets.
Så idag, på BIM, visade clearblue 2-3 veckor
Puh, helt slut efter alla dessa tester. Hade tagit väldigt många innan också.
Mvh Testknarkaren
Nåt meddelande och nån förfrågan verkade inte kommit hela vägen fram, har skrit till er som inte lagts till i gruppen ännu.. Är det någon mer som skrivit till mig men inte lagts till, skriv igen. :)
(Och alla medlemmar i gruppen kan lägga till nya medlemmar!!)
Nåt meddelande och nån förfrågan verkade inte kommit hela vägen fram, har skrit till er som inte lagts till i gruppen ännu.. Är det någon mer som skrivit till mig men inte lagts till, skriv igen. :)
(Och alla medlemmar i gruppen kan lägga till nya medlemmar!!)
Celz- har skrivit i din gästbok. Men vet inte om det kom med.
Hej alla!
Plussat i helgen, BF runt 23 november.
Skulle gärna vara med i facebookggruppen med, vet någon hur man går med?
Hoppar gärna in! BF 19 nov :)
Plussade förra veckan på bim -3.
Fick tidigt MF månaden före, så nu hoppas vi att det går vägen :)
Har 3 flickor, så spännande att se vad nr 4 blir :D
Hej på er!
Jag plussade igår :) Så glad! Blir vårt 4:e barn!