• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • muuppeens
    Qwerty1988 skrev 2017-03-17 08:43:02 följande:

Enlighet appen är det beräknat 11/11 :)

Tycker tiden går såååå sakta! Vill bara berätta för alla! Och såklart att lilla knodden stannar kvar.

Jo set går riktigt sakta :(! Imorgon berättar vi för mina föräldrar och bror, då vi gått på utredning för barnlöshet. Känns skönt att äntligen få berätta!
  • sassa1987

Jag vill vara med i Fb gruppen om jag får men bara om den inte syns då ingen på FB får veta att jag är gravid så hoppas den är hemlig

• brennaV

Det finns en fb grupp. Skicka meddelande på familjeliv till celz eller mig så lägger vi till er på fb

JLEL skrev 2017-03-17 09:26:38 följande:

Har ni tänkt göra någon Facebook grupp att samlas i? Lätt att prata och följas åt :)

• BaraStina
    brennaV skrev 2017-03-17 08:23:53 följande:

När hade du din senaste mens?

11e februari! Så blir inga stora skillnader i beräknat BF där heller... Typ 17/11? Eller ngt sånt i så fall!
  • BaraStina
    celz skrev 2017-03-17 09:44:27 följande:

Har lagt till massa nu men inga godkänner haha, så kolla er Facebook :)

Jag kan inte se nånstans att jag blivit inbjuden ännu :O vet inte om det är något knäppt med FB via telefon kanske?
  • Mariakristall

Vill gärna vara med i Facebook gruppen! Jag plussade igår på BIM +5...försökt i över 1 år... första barnet. Jag är 34 år gammal och min man är 40... :)

Svar på tråden BF november 2017