• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Thezz

Hej på er alla!

Tror jag plussade idag, är rätt chockad haha.

Första barnet och första försöket så känns lite bra för att vara sant. Ska köpa ett digitalt för o få det mer bekfräftat för mig själv.

Har iallafall bf 16nov enligt app. Och är gärna med i Fb gruppen

• efg
    littlepixiegrl skrev 2017-03-15 06:10:31 följande:

Skicka ett pm här till ts celz eller någon annan som är med i fb-gruppen (mig t.ex.), med ditt namn på fb. Gärna med en liten beskrivning om du har ett vanligt namn

Jag lyckas inte skicka meddelande på familjeliv, vill du skicka till mig så svarar Jag? :)
  • celz
    Melle1234 skrev 2017-03-15 01:24:16 följande:

Vad heter gruppen på FB? Kan man söka efter den själv?

Nej, den är hemlig eftersom de första vill hålla sina graviditeter hemliga för sina Facebook-vänner ett tag till...
  • Julle1

Hej. Jag har också BF i november och skulle gärna vilja vara med i Facebookgruppen, vem skriver jag till? :)

• Aducia

Hej. Plussade igår och bf är omkring i slutet på november. Jag är 22 år och sambon är 24 år :D

• brennaV

Du kan skriva pm till mig. Beskriv din profilbild och vad du heter. Jag behöver lägga till dig som vän tillfälligt

Julle1 skrev 2017-03-15 12:47:33 följande:

Hej. Jag har också BF i november och skulle gärna vilja vara med i Facebookgruppen, vem skriver jag till? :)

• EmilyTh

Hej hej! Jag plussade i lördags, redan på ÄL+10! Mensen "ska" inte komma förrän imorgon, så är väldigt tidigt :) har dock redan symptom, brösten ömmar rejält och jag är oerhört trött, tar det som positiva tecken!
    Ringde gyn idag och har tid om två veckor, så räknat ner dagarna tills dess nu.

Hade förmodad ÄL 3/3 och BIM 16/3, och bf 25:e november! Någon annan med liknande?

Är första barnet för både mig och min sambo :)

• Petitesser

Jag plussade för ett tag sen, 23/2, har bf 5 November. Första barnet och vi hade två tidiga missfall förra hösten så jag har försökt ta det väldigt "lugnt" de första veckorna och inte överanalysera för mycket hur omöjligt det än låter. Men sen i måndags mår jag illa från morgon till kväll så nu går det inte längre, jag hoppas verkligen att det är ett gott tecken! Jag vill gärna gå med i fb-gruppen så jag skickar ett pm.

• Aducia
    brennaV skrev 2017-03-15 18:46:17 följande:

Du kan skriva pm till mig. Beskriv din profilbild och vad du heter. Jag behöver lägga till dig som vän tillfälligt

Din sida är privat. Kan inte skicka PM till dig..
  • brennaV

Hmmm, andra har skickat meddelande till mig här. Vad konstigt. Ser inte hur jag kan ändra den via mobilen. Testa skicka meddelande till celz istället

Aducia skrev 2017-03-15 20:39:14 följande:

Din sida är privat. Kan inte skicka PM till dig..

Svar på tråden BF november 2017