BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Var det mens eller nidblödning?
11e februari! Så blir inga stora skillnader i beräknat BF där heller... Typ 17/11? Eller ngt sånt i så fall!
Hej ???? Jag plusade 7/3 & har beräknad BF 7/11 ?????????? mitt första barn så kommer vara många funderingar & frågor några månader framöver som jag hoppas få hjälp med ?
Hej alla! Har jobbat mycket men har nu svara alla 15(!) som skrivit till mig under dagen. Hörs i gruppen!
Jag vet inte om mina meddelanden går fram! Tror jag har valt rätt att lägga till som vän på fb iaf
Emily heter jag iaf och har en profilbild med mig och mina två flickor.
Hej, jag plussade i tisdags på min bim och har beräknad födelse 21 november. Har en pojke på 6 ( fyller år 21 november :) ) har börjat sent med barnaskapandet och var en "gammal" mamma redan med min första. Fast då hade jag inte vett att oroa mig. Nu däremot... jag har så hett längtat efter det här. Ville ha ett syskon nästan direkt efter att första förlossningsskräcken lagt sig... och nu. Jag är LIVRÄDD för missfall. Lyckan är total och vet inte hur jag skulle greja ett misslyckande.... Fler som är rädda att det inte går vägen? Och någon fler som oroar sig för åldern?
Hejsan!
Kan ju hoppa in här med, är med i bf oktober gruppen med då jag har bf 31/10, men kan ju bli i november :)
På tisdag går jag då in i vecka 9 :) och vi var på vul och fick se pyret i torsdags! Hjärtat slog fint och bebisen rörde på sig :)
Ska göra vul på måndag och kommer vara då på 5+6, vad är det jag kan förvänta mig att man ser då det är så tidigt? Tänker vill förbereda mig att det kanske inte går att se så mycket än? Tiden hos gyn är av andra anledningar än tidig vul men tror dem kommer göra det ändå när väll är där.
Hade världens scare idag! Var på toa och såg att jag blödde! Inte mycket, mer som spotting, men bröt ihop! Det blev gynakuten istället för middag med vänner. Molande värk i livmodern och trodde allt var över. Ska vara i v9 nu, och det är som störst risk för missfall v9-12.
Inne hos doktorn får jag höra att allt ser bra ut! Fick till och med se hjärtslagen! Wow! Vilken glädje!
Har fortfarande molande värk och blödningar men nu ignorerar jag det som förmodligen är blödning från slemhinnorna och växtvärk :)
Hej alla! Har jobbat mycket men har nu svara alla 15(!) som skrivit till mig under dagen. Hörs i gruppen!