• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • fanola
    Malin 845 skrev 2017-03-21 19:24:00 följande:

Är alla med i Facebook gruppen? Ingen som bara är aktiv här? :)

Jag har inte facebook så är enbart aktiv här!
  • JessicaF
    Malin 845 skrev 2017-03-21 19:24:00 följande:

Är alla med i Facebook gruppen? Ingen som bara är aktiv här? :)

Jag hade huvudsakligen tänkt hänga här. Inte jättesugen på att vara med i en facebookgrupp men hittills verkar de flesta vilja vara med i fb-gruppen :)

Jag är i v 5+6 och längtar till 4 april när vi har vul inbokat. Just nu känns det som en evighet bort.

Lustigt egentligen att efter sex års försök så har tiden ändå aldrig känts så långsam som nu när vi väntar på vul och på att de första 12 veckorna ska ha gått.
  • tessilina

Hej! Bara läst här lite i smyg sedan jag plussade :) jag hänger också gärna här, istället för Facebook. Vi kanske blir ett litet gäng tillslut.

V.5+1 här och tiden går faaasligt långsamt!

• Tiinuli
    fanola skrev 2017-03-21 21:13:58 följande:
    Jag har inte facebook så är enbart aktiv här!
    Hej

Jag är aktiv bara här så länge :)
  • MammaPippi

Bara här än så länge i alla fall .. för många "kompisars kompisar" på FB ...vill vara hemlig ett tag till

• Fia90

Tror jag plussade alldeles nyss. Troligtvis ÄL+16, ska köpa ett digitalt med.

• Fia90
    sassa1987 skrev 2017-03-22 09:01:35 följande:

Du är gravid, grattis :)

Tack! Det kan inte vara spökstreck på två stycken test väl? Från samma förpackning och med samma urin? (Dopp-testade ur mugg med samma urin, kissad inte på stickorna, tycker det är så himla svårt att träffa, haha!). 
  • muuppeens

Jag är också kvar här, vågar inte gå med i Facebook gruppen få man aldrig vet vem som gömmer sig där :)!

• JessicaNil

Hej! Är alldeles ny här på familjeliv, har tidigare bara varit inne och läst lite nu och då. Men nu tog jag tag i saken och gjorde ett konto.
    Jag har bf 1/11 så jag är gärna med här :)

Svar på tråden BF november 2017