• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • ZOK

Hej kul med en tråd för fler som har bf i november då vi alla är tidigt i graviditeten än så länge! Gjorde ett test idag och plussade har bf 15 november ???? har två döttrar sen innan och blir 25 i sommar ????

• ninjas
    JessicaF skrev 2017-03-22 18:28:29 följande:

Känns som att symptomen varierar för mig. Går in i vecka sju idag och har ömma bröst, mår illa till och från hela dagarna och har motvärn som kommer och går.

Hoppas såklart att allt är bra tecken på att pyret mår bra :)

Nån annan som mår illa och har något bra tips? känns som att vatten är det som funkar bäst än så länge.

Jag mår också illa till och från hela dagen. Det som hjälper mig är att äta typ lite hela tiden.... ska prova vatten kanske. Det här är min tredje graviditet och jag har inte mått illa de andra gångerna. Så det känns lite surt.
  • jhk88

Hej tjejer!!

BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?

• Tiinuli
    Stellan11 skrev 2017-03-22 17:07:09 följande:

5+0 idag och har till och från något som känns som mensvärk. Lika rädd varje gång jag går på toa att de ska ha kommit blod !!!

Va likadant för mig v.4-6 men sen släpet det, men lite stressande va det just för man oroade varje dag om det skulle komma blod :/ nu v.7 känner typ ingenting... vet inte om det känns så bra heller haha
  • Coco123

Hej! Jag plussade förra veckan:) Är i v 4+3, har molvärk och lättare illamående som kommer och går annars känner jag inte så mycket av graviditeten än. Har dock varit sjuk förkyld och feber sedan i måndags vilket jag är orolig ska påverka den lilla i magen, är det någon som vet om det kan påverka så tidigt i graviditeten?

• Pmc85
    jhk88 skrev 2017-03-22 20:42:40 följande:

Hej tjejer!!

BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?

Tycker jag anar något :)
  • JessicaF
    Coco123 skrev 2017-03-22 21:34:22 följande:

Hej! Jag plussade förra veckan:) Är i v 4+3, har molvärk och lättare illamående som kommer och går annars känner jag inte så mycket av graviditeten än. Har dock varit sjuk förkyld och feber sedan i måndags vilket jag är orolig ska påverka den lilla i magen, är det någon som vet om det kan påverka så tidigt i graviditeten?

Jag tror inte det ska vara någon fara. Vad jag förstått från bm så är det väldigt vanligt att bli förkyld i början av en graviditet när kroppen ställer om immunförsvaret för att inte stöta bort den lilla typen i magen.

Försöker iaf intala mig allt sånt som kan vara positivt. Efter sex års försök vill jag helst försöka bara tänka att det kommer gå bra :p
  • Lantisbarn

Blir första inlägget här, jag och sambon plussa för första gången för snart 2 veckor sen. Jag är såg att ni hade fixat en fb sida där är jag gärna med då jag är oftare inloggad där :) Grattis till alla plus :D 

• jhk88
    Pmc85 skrev 2017-03-22 21:38:53 följande:

Tycker jag anar något :)

Åååh! <3 Kanske att jag joinar er typ imorgon :)
  • Omnoh

Hejhej 5+2 , mår så bra att det är lite skrämmande faktiskt . Kom lite som en chock, har en åttamånaders som tydligen ska få ett syskon!:)

Svar på tråden BF november 2017