BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej kul med en tråd för fler som har bf i november då vi alla är tidigt i graviditeten än så länge! Gjorde ett test idag och plussade har bf 15 november ???? har två döttrar sen innan och blir 25 i sommar ????
Känns som att symptomen varierar för mig. Går in i vecka sju idag och har ömma bröst, mår illa till och från hela dagarna och har motvärn som kommer och går.
Hoppas såklart att allt är bra tecken på att pyret mår bra :)
Nån annan som mår illa och har något bra tips? känns som att vatten är det som funkar bäst än så länge.
Hej tjejer!!
BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?
5+0 idag och har till och från något som känns som mensvärk. Lika rädd varje gång jag går på toa att de ska ha kommit blod !!!
Hej! Jag plussade förra veckan:) Är i v 4+3, har molvärk och lättare illamående som kommer och går annars känner jag inte så mycket av graviditeten än. Har dock varit sjuk förkyld och feber sedan i måndags vilket jag är orolig ska påverka den lilla i magen, är det någon som vet om det kan påverka så tidigt i graviditeten?
Hej tjejer!!
BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?
Hej! Jag plussade förra veckan:) Är i v 4+3, har molvärk och lättare illamående som kommer och går annars känner jag inte så mycket av graviditeten än. Har dock varit sjuk förkyld och feber sedan i måndags vilket jag är orolig ska påverka den lilla i magen, är det någon som vet om det kan påverka så tidigt i graviditeten?
Blir första inlägget här, jag och sambon plussa för första gången för snart 2 veckor sen. Jag är såg att ni hade fixat en fb sida där är jag gärna med då jag är oftare inloggad där :) Grattis till alla plus :D
Tycker jag anar något :)
Hejhej 5+2 , mår så bra att det är lite skrämmande faktiskt . Kom lite som en chock, har en åttamånaders som tydligen ska få ett syskon!:)