• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • littlepixiegrl
    Pärlan82 skrev 2017-03-20 23:32:26 följande:

Hej! Plussade idag och enligt appen är bf 20/11. Har en dotter född nov -14 (v.33+5). Jag blir 35 i sep. Vill gärna vara med i fb-gruppen, vem ska jag kontakta? ????

Skicka meddelande till celz
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • celz

Hej alla! Nu har jag svarat alla som skrev igår och idag. :)

• Elliedenise

Grattis! Har BF 16 November om jag inte var helt ute och cyklade när appen räknade år mig, följas? :)

• Malin 845
    MammaPippi skrev 2017-03-20 08:16:21 följande:

Har haft så lite symtom.. bara brösten och lite trött - så jag önskade så klart lite mer... illamåendet kom som ett brev på posten ;) 

Hur är det för er andra, när kom illamåendet? 
    Hur många har gjort / ska göra tidiga UL? 

Tro mig, det kommer en tid då du önskar att symptomen vart lindrigare! ;)
    Är i vecka 9 och jag är så trött så jag skulle kunna sova hela dagarna. Somnar nästan direkt när jag kommer hem från jobbet. Brösten är så ömma så att det gör ont när jag bara har linne på mig. Och att sova på mage på nätterna är uteslutet då jag vaknar av att brösten gör ont. Och detta eviga kissande :P men jag mår iallafall inte illa, mer än av vissa dofter :)
    Haha nu har jag fått klaga lite... men är ju givetvis SÅ värt alla krämpor :)
    Gjorde vul i torsdags (v 7+2) och såg en liten räka med ett hjärta som slog :)
  • Hållis89
    celz skrev 2017-03-21 18:30:55 följande:

Hej alla! Nu har jag svarat alla som skrev igår och idag. :)

Har pmat dig den 13 mars men inte fått svar eller kommit med i gruppen.
  • MammaPippi
    Malin 845 skrev 2017-03-21 19:23:09 följande:

Tro mig, det kommer en tid då du önskar att symptomen vart lindrigare! ;)

Är i vecka 9 och jag är så trött så jag skulle kunna sova hela dagarna. Somnar nästan direkt när jag kommer hem från jobbet. Brösten är så ömma så att det gör ont när jag bara har linne på mig. Och att sova på mage på nätterna är uteslutet då jag vaknar av att brösten gör ont. Och detta eviga kissande :P men jag mår iallafall inte illa, mer än av vissa dofter :)

Haha nu har jag fått klaga lite... men är ju givetvis SÅ värt alla krämpor :)

Gjorde vul i torsdags (v 7+2) och såg en liten räka med ett hjärta som slog :)

Haha... jo så är det :)

Härligt att få se hjärtslag, blir UL för mig nästa vecka .. längtar med spänning
  • Malin 845
    MammaPippi skrev 2017-03-21 19:46:47 följande:
    Haha... jo så är det :)

Härligt att få se hjärtslag, blir UL för mig nästa vecka .. längtar med spänning
    Innan jag blev gravid undrade jag varför man klagar när man äntligen blivit gravid (tog 2 år för oss). Men förstår nu, haha ;)
    Ja det var helt underbart att se lilla räkan, och den rörde på sig en del med :) vilken vecka är du i då du ska göra ul? :)
  • MammaPippi
    Malin 845 skrev 2017-03-21 20:17:18 följande:

Innan jag blev gravid undrade jag varför man klagar när man äntligen blivit gravid (tog 2 år för oss). Men förstår nu, haha ;)

Ja det var helt underbart att se lilla räkan, och den rörde på sig en del med :) vilken vecka är du i då du ska göra ul? :)

Blir ungefär som du 7+3
Svar på tråden BF november 2017