• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • bejbiij

jag hoppas att jag med kan vara med i eran grupp. Ma januari 2017 fick sedan min mens 11 februari och idag är den 9 dagar. har beställt massor av gravtester som snart ska komma hem och hoppas på ett + är det så att jag är gravid så är bf den 18/11 om jag har räknat ut rätt. SÅ jag hoppas stort nu 

har två barn sen innan. Dom är idag 5 & 3 år 
    innan jag fick sonen 2011 så hade jag missfall 2010 också. 

hoppas på ett +
  • Magdaalenab

Hej!

Hoppar med in här :) plussade igår och är enligt appar osv beräknad 15/11 ???? kan knappt fatta det och längtar så mycket! Vi har försökt sedan augusti förra året o denna månaden verkligen sket vi i det och tadaaa!

Än så länge har jag ömma bröst och typ mensvärk. Första barnet och är 26? har med skickat för att va med i fb-gruppen!

• hellolove

Hej! Jag plussade 4/3, dagen innan min och sambons 4-årsdag ??

Efter att ha försökt få ett syskon till våran snart tvååring i tre månader hoppas vi att det är dags! Dock har jag haft lite problem med små blödningar i veckan och lite ont i sidan av magen, eller inte ont men ett obehagligt molande. Nu är det över och mina vanliga symptom är tillbaka på gott och ont (illamående på dagen, arg pch ledsen, sötsugen...)...

Har skrivit till celz men inte fått någon inbjudan ????

• Nikitala

Hej allihop. Är 39 år o mitt första barn är förhoppningsvis på väg om allt går som det ska. Tog ut spiralen för lite mer än 1 mån sen o i torsdags var det ett plus, så det gick undan.. trodde att det skulle ta ett tag eftersom jag varit sugen på barn ett tag nu.. ser bara bebisar o gravidmagar överallt.

• Esomielin

Hej! Jag plussade i torsdags förra veckan och är också beräknad i november. Är också jättegärna med i facebookgruppen! :)

• MammaPippi

Har haft så lite symtom.. bara brösten och lite trött - så jag önskade så klart lite mer... illamåendet kom som ett brev på posten ;) 

Hur är det för er andra, när kom illamåendet? 
    Hur många har gjort / ska göra tidiga UL? 

• Lilja91

Hej. Jag fick mitt första plussa efter lång väntan denna månaden. Har bf 7/11 :)

• Tiinuli
    MammaPippi skrev 2017-03-20 08:16:21 följande:

Har haft så lite symtom.. bara brösten och lite trött - så jag önskade så klart lite mer... illamåendet kom som ett brev på posten ;) 

Hur är det för er andra, när kom illamåendet? 
    Hur många har gjort / ska göra tidiga UL? 

Jag har också haft knappt några symptom och tror är i dag på 5+6, ska till gyn idag av andra orsaker men tror dem kommer titta också när väll är där, men så orolig att det är för tidigt att se nått? Någon som vet vad kan förvänta mig?

Vilken vecka är du? När kom illamåendet?
    Önskade att kände lite mer, man undrar ju om det är nått där inne...
  • Roseaf

Hej alla fina!

Plussade igår, bim+1, är super lycklig men väldigt rädd då jag har ett missfall i bagaget i oktober. Men! Försöker ställa mig in på att jag väntar barn, inget annat :)

Enligt mina beräkningar ska jag vara beräknad runt den 24 november :)

• Melle1234
    Tiinuli skrev 2017-03-20 10:19:10 följande:
    Jag har också haft knappt några symptom och tror är i dag på 5+6, ska till gyn idag av andra orsaker men tror dem kommer titta också när väll är där, men så orolig att det är för tidigt att se nått? Någon som vet vad kan förvänta mig?

Vilken vecka är du? När kom illamåendet?
    Önskade att kände lite mer, man undrar ju om det är nått där inne...
    Ömma bröst och trötthet var det första som kom för mig med, men sen kom illamåendet. Mår illa varje dag, ibland hela dagen. Svårt att äta "vanlig" mat, blir mycket bröd och yoggi. Har hittills inte spytt nåt alls.
    Är 8+3 och illamåendet kom väl v5 tror jag. Hoppas det försvinner efter v12.

Gjorde tidigt vul v6+6 men kunde inte se hjärtslagen då. Var inne 8+1 på akuten då jag börjat blöda, då syntes hjärtslagen så nu vet jag att allt är bra :) Har känsliga slemhinnor så blöder pga det. Ska på ytterligare ett tidigt vul på torsdag.

Lycka till :)
Svar på tråden BF november 2017