BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
jag hoppas att jag med kan vara med i eran grupp. Ma januari 2017 fick sedan min mens 11 februari och idag är den 9 dagar. har beställt massor av gravtester som snart ska komma hem och hoppas på ett + är det så att jag är gravid så är bf den 18/11 om jag har räknat ut rätt. SÅ jag hoppas stort nu
har två barn sen innan. Dom är idag 5 & 3 år
innan jag fick sonen 2011 så hade jag missfall 2010 också.
Hej!
Hoppar med in här :) plussade igår och är enligt appar osv beräknad 15/11 ???? kan knappt fatta det och längtar så mycket! Vi har försökt sedan augusti förra året o denna månaden verkligen sket vi i det och tadaaa!
Än så länge har jag ömma bröst och typ mensvärk. Första barnet och är 26? har med skickat för att va med i fb-gruppen!
Hej! Jag plussade 4/3, dagen innan min och sambons 4-årsdag ??
Efter att ha försökt få ett syskon till våran snart tvååring i tre månader hoppas vi att det är dags! Dock har jag haft lite problem med små blödningar i veckan och lite ont i sidan av magen, eller inte ont men ett obehagligt molande. Nu är det över och mina vanliga symptom är tillbaka på gott och ont (illamående på dagen, arg pch ledsen, sötsugen...)...
Har skrivit till celz men inte fått någon inbjudan ????
Hej allihop. Är 39 år o mitt första barn är förhoppningsvis på väg om allt går som det ska. Tog ut spiralen för lite mer än 1 mån sen o i torsdags var det ett plus, så det gick undan.. trodde att det skulle ta ett tag eftersom jag varit sugen på barn ett tag nu.. ser bara bebisar o gravidmagar överallt.
Hej! Jag plussade i torsdags förra veckan och är också beräknad i november. Är också jättegärna med i facebookgruppen! :)
Har haft så lite symtom.. bara brösten och lite trött - så jag önskade så klart lite mer... illamåendet kom som ett brev på posten ;)
Hur är det för er andra, när kom illamåendet?
Hur många har gjort / ska göra tidiga UL?
Hej. Jag fick mitt första plussa efter lång väntan denna månaden. Har bf 7/11 :)
Har haft så lite symtom.. bara brösten och lite trött - så jag önskade så klart lite mer... illamåendet kom som ett brev på posten ;)
Hur är det för er andra, när kom illamåendet?
Hur många har gjort / ska göra tidiga UL?
Hej alla fina!
Plussade igår, bim+1, är super lycklig men väldigt rädd då jag har ett missfall i bagaget i oktober. Men! Försöker ställa mig in på att jag väntar barn, inget annat :)
Enligt mina beräkningar ska jag vara beräknad runt den 24 november :)