BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Plussade i söndags så väntar mitt andra barn nu.. bf 27/11. Men oron över missfall är stor eftersom jag fick det sist också innan dottern som är född i november 2013.. Får hoppas att knud den vill stanna kvar.
Fattar inte riktigt vem jag ska skriva till om jag vill vara med i Facebook gruppen. Skulle vara jätte kul att vara med där då det är lättare att se vad folk skriver på Facebook än här känner jag
Skulle gärna vilja vara med i fb gruppen, testade positivt i förrgår och har bf 30 nov.
Kul att det är så många med bf i november. Jag är också förstföderska med bf 20/11. Skulle gärna vilja vara med i gruppen så man kan följas åt. ??
Plussade i söndags så väntar mitt andra barn nu.. bf 27/11. Men oron över missfall är stor eftersom jag fick det sist också innan dottern som är född i november 2013.. Får hoppas att knud den vill stanna kvar.
Hej! Kul med denhär tråden! Hade inskrivning idag, nu känns graviditeten lite mer verklig. Bf 7 nov, (om allt går vägen denna gången). Väntar mitt första barn ?
Kul med en fb-grupp, jag går gärna med :)
Graviditetssymtom som jag har nu i v 4+3 är: lätt illamående till och från, supergasig, ömma bröst och suuupertrött. Vart ska det här sluta?! :D
Graviditetssymtom som jag har nu i v 4+3 är: lätt illamående till och från, supergasig, ömma bröst och suuupertrött. Vart ska det här sluta?! :D
Visst är det underbart? När hade du bf?