• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • fanola
    Underligalivet skrev 2017-03-14 19:34:32 följande:

Slutade i MF för mig idag. Stort lycka till till er andra. Hoppar ur den här tråden. <3

Jag beklagar.. :( Hoppas det inte dröjer länge tills du får ett plus igen och då ett litet knyte till de!

Lycka till och fortsätt kämpa!
  • LeiaBus2010
    Smulan55 skrev 2017-03-14 19:52:26 följande:

Hej alla! 

Plussat i helgen, BF runt 23 november. 

Skulle gärna vara med i facebookggruppen med, vet någon hur man går med?

Hur långt efter äl/före bim?

Jag fick svaaagt idag.. men vågar inte lita på det.

Skulle det vara positiv så har jag bf den 24 Nov ska testa imorgon igen. Har bara testat med EM urin hittills efter att ha hållit mig i ca 3 h.

Så litar inte på det riktigt ännu.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Inheaven

Slutade i MF för mig idag. Stort lycka till till er andra. Hoppar ur den här tråden. <3

Beklagar så innerligt :(
  • Inheaven
    MäryDäry80 skrev 2017-03-14 19:48:38 följande:

Ja det undrar jag med! Kan ju hänt nåt så då våre det ju bra om fler är admin i gruppen.

Är hon aktiv på fb?
  • MäryDäry80
    Inheaven skrev 2017-03-14 20:09:09 följande:

Är hon aktiv på fb?

Jag vet inte! Har inte fått nån inbjudan än!!
  • Ronja543

Beklagar! Ge inte upp! Jag blev gravid direkt efter MF V.8+2 <3 lycka till.
  • Smulan55
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-14 19:59:06 följande:
    Hur långt efter äl/före bim?

Jag fick svaaagt idag.. men vågar inte lita på det.

Skulle det vara positiv så har jag bf den 24 Nov ska testa imorgon igen. Har bara testat med EM urin hittills efter att ha hållit mig i ca 3 h.

Så litar inte på det riktigt ännu.
    Hej :)

Jag vågade inte heller lita riktigt på de svaga!

Fick svagt svagt plus i fredags och lördags, vilket var Bim -4 och bim - 3, sen i söndags, fick jag klart positivt med ett testa-tidigt-test. 

Men sen kom måndagen (igår och Bim -1) då det var ytterst ytterst svagt streck med testlagrets.

Så idag, på BIM, visade clearblue 2-3 veckor

Puh, helt slut efter alla dessa tester. Hade tagit väldigt många innan också. 

Mvh Testknarkaren
  • Ronja543
    littlepixiegrl skrev 2017-03-14 19:33:12 följande:

Ni som vill vara med i Fb-gruppen kan testa att skriva pm med namn och beskriven profilbild, så ska jag testa att lägga till er! Tror att man måste bli vänner på fb så det får vi bli då tillfälligt

Jag skrev till dig (tror jag haha). Inte riktigt expert på familjeliv.
  • Smulan55

Ni som vill vara med i Fb-gruppen kan testa att skriva pm med namn och beskriven profilbild, så ska jag testa att lägga till er! Tror att man måste bli vänner på fb så det får vi bli då tillfälligt

När man går in på din profil står det att den är privat, så jag vet inte riktigt hur man ska skicka till dig..?
  • Inheaven

Går inte, din profil är privat
Svar på tråden BF november 2017