BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Slutade i MF för mig idag. Stort lycka till till er andra. Hoppar ur den här tråden. <3
Hej alla!
Plussat i helgen, BF runt 23 november.
Skulle gärna vara med i facebookggruppen med, vet någon hur man går med?
Slutade i MF för mig idag. Stort lycka till till er andra. Hoppar ur den här tråden. <3
Ja det undrar jag med! Kan ju hänt nåt så då våre det ju bra om fler är admin i gruppen.
Är hon aktiv på fb?
Ni som vill vara med i Fb-gruppen kan testa att skriva pm med namn och beskriven profilbild, så ska jag testa att lägga till er! Tror att man måste bli vänner på fb så det får vi bli då tillfälligt
Ni som vill vara med i Fb-gruppen kan testa att skriva pm med namn och beskriven profilbild, så ska jag testa att lägga till er! Tror att man måste bli vänner på fb så det får vi bli då tillfälligt