BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Ok, då förstår jag oron. Hoppas allt är ok!
En fråga bara, är du beräknad i november?
Också inte blivit något på flera år. Har bara yttpytte lite bruna flytningar nu, typ rester av blödningen, har också ont men livmodern ska ju dubbla i storlek på två veckor... så nervös! Ska på Mvc den 27:e. Sååå svårt att vänta! Försöker tänka positivt, lyssna på meditativ musik och lita på att kroppen vet vad den gör! Mår illa och har ömma bröst, tog digitalt test imorse som var positivt. :)
Hej på er!
Jag plussade idag men har lite problem med att räkna ut bf då jag blev gravid direkt efter ett missfall (utan mens mellan).
Någon som kanske kan hjälpa mig?
Själva "bebisen" kom ut den 10/2 och var då i vecka 8+2.
Vecka 8+0 var vi på VUL och såg friskt hjärta..
Tog inga ägglossningstester utan bestämde oss för att inte försöka mer utan händer det så händer det ;)
Var försiktig! Kan vara hormoner kvar från missfallet :/ Det hände mig. Boka tid för en vul eller vänta några veckor till. Är hemskt om det inte skulle vara en graviditet, så var försiktig med ditt hjärta <3
När jag fick missfall för lite över ett år sen så frågade jag hur lång tid det skulle ta innan ett prov skulle visa "negativt" efter ett missfall och då sa bm att det tog 4-6 veckor. Tyvärr kan man inte se om man inte längre är gravid bara genom ett test efter nån dag.
De säger ju att testerna ska vara 99% säkra, men ibland undrar jag... Efter mitt missfall var jag med om nåt liknande din historia. Ca 5 veckor efter mitt bekräftade missfall (jag åkte till gyn och gjorde ett vul) så plussade jag igen. 3 dagar i rad. Bokade tid hos gyn som inte kunde se något alls i min livmoder vid ett vul. Skickades till gynakuten för att utesluta utomkvedshavandeskap och där sa de att jag inte alls var gravid! Dubbel chock och besvikelse.
Min rekommendation är att göra ett vul så du får veta med säkerhet.
Lycka till <3
Jag vill mig också vara med i fb gruppen MEN känner mig lite orolig över att de ska vara någon jag känner där.. Är det många som är med? Är den superduperhemlig så att det verkligen inte syns för andra?
Lägg gärna till mig på Facebook. Så länge allt är hemligt. Har lagt ett meddelande till hon som startat gruppen. Har dock glömt vem det var
Celz verkar väldigt inaktiv. Är det verkligen bara hon som kan lägga till i fb gruppen? Annars kanske det är en ide att skapa en ny.