BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej hej! Plussade i förra veckan. Bf är 12/11. Detta blir vårt andra barn (om allt går vägen) har en liten kille på 3 år sen innan.
Hej alla glada! :) jag plussade förra veckan. BF 11/11.
Har en son på 7 år och två bonus pojkar på 10 år och 8 år.
Hur mår ni? :)
Hej alla glada! :) jag plussade förra veckan. BF 11/11.
Har en son på 7 år och två bonus pojkar på 10 år och 8 år.
Hur mår ni? :)
Hej!
Kul tråd! Jag plussade för lite drygt en vecka sen och har bf 15/11. Gravid efter flera misslyckade IVF försök och är nu jättenervös över om det kommer hålla i sig. Vi har försökt i snart sju år utan att få ett enda plus så det är klart jag verkligen hoppas!
Mår illa varje kväll och är trött som tusan hela dagarna. Det är verkligen värt det men klart att det känns lite jobbigt. Hehe.
Jag har skrivit till celz i fb gruppen att hon ska lägga till er. Kollar även om någon annan kan lägga till er i gruppen. Kanske jag
Ni som vill vara med i Fb-gruppen kan testa att skriva pm med namn och beskriven profilbild, så ska jag testa att lägga till er! Tror att man måste bli vänner på fb så det får vi bli då tillfälligt
Jag har iaf fått tid för vul imorn så får då veta säkert.
Vilken vecka är du i?
Och grattis till ditt plus! :)
Hej!
Kul tråd! Jag plussade för lite drygt en vecka sen och har bf 15/11. Gravid efter flera misslyckade IVF försök och är nu jättenervös över om det kommer hålla i sig. Vi har försökt i snart sju år utan att få ett enda plus så det är klart jag verkligen hoppas!
Mår illa varje kväll och är trött som tusan hela dagarna. Det är verkligen värt det men klart att det känns lite jobbigt. Hehe.
Celz verkar väldigt inaktiv. Är det verkligen bara hon som kan lägga till i fb gruppen? Annars kanske det är en ide att skapa en ny.
Hej alla!
Plussat i helgen, BF runt 23 november.
Skulle gärna vara med i facebookggruppen med, vet någon hur man går med?