BF november 2017
Hej alla! Vad härligt med många fina plus!! :) <3 Jag vill gärna vara med i FB gruppen bara den är hemlig :P.
Plussade för ca en vecka sedan, BF 11/11-2017. Har tre barn och fick ett missfall den 11/11 -2016. Var i vecka 10 då.
Hej alla! Vad härligt med många fina plus!! :) <3 Jag vill gärna vara med i FB gruppen bara den är hemlig :P.
Plussade för ca en vecka sedan, BF 11/11-2017. Har tre barn och fick ett missfall den 11/11 -2016. Var i vecka 10 då.
Hallå! Har precis med plussat efter missfall i januari.
Hänger gärna med i Facebook-gruppen om den är hemlig :)
Hej
Fanns det någon fb grupp?
Ni som vill vara med i Fb-gruppen kan testa att skriva pm med namn och beskriven profilbild, så ska jag testa att lägga till er! Tror att man måste bli vänner på fb så det får vi bli då tillfälligt
Hej alla!
Plussat i helgen, BF runt 23 november.
Skulle gärna vara med i facebookggruppen med, vet någon hur man går med?
Jag lyckas inte skicka meddelande på familjeliv, vill du skicka till mig så svarar Jag? :)
Testat skicka till dig nu, tror jag lyckades! :)
Åh... Linda Jörgensen heter jag ;)
Åh... Linda Jörgensen heter jag ;)
Hej! Plussade idag och enligt appen är bf 20/11. Har en dotter född nov -14 (v.33+5). Jag blir 35 i sep. Vill gärna vara med i fb-gruppen, vem ska jag kontakta? ????
Om ni vill gå med i fb-gruppen, så skicka ett meddelande här till Celz, med ert namn och hur er profilbild på fb ser ut.
Gruppen är hemlig, vilket betyder att det bara är de som är med i gruppen som ser vad som skrivs och det går inte ens att söka efter gruppen. Det har också bildats några dottergruppen för olika geografiska områden och en för förstföderskor
Jag menar ju noveber
Ni som vill vara med i fb-gruppen (den första som skapades) kan skicka ett meddelande till celz här på FL, så fixar hon det! Gäller även Stockholmsgruppen tror jag..
Vill någon vara med i Skånegruppen, så går det bra att skriva till mig. Alla grupperna är hemliga!
Hej är lite ny i detta forumet också så har sådär koll på tekniken. Jag vill gärna vara med i Skånegruppen. Försökte skicka ety privat meddelande till dig men gick inte då finn profil var låst.