• efg

BF november 2017

Hoppar in här om det är okej! Plussade här.om dagen och har räknat ut att BF borde vara 16 november! Detta är mitt mitt andra barn. :)

• efg
    MammaPippi skrev 2017-03-13 11:47:33 följande:

Hej ! 

Kul att vi följs åt!

Nu håller vi tummarna att vi håller oss kvar in denna grupp  va ?:) 

Fått ngn tid för UL än? 

Ja de hoppas vi verkligen!!

Nej gud ja har inte ens ring mvc ännu.. När borde jag göra det? Vilket UL menar du? :)
  • efg
    MammaPippi skrev 2017-03-13 12:59:00 följande:

En del verkar göra tidigt ultraljud (VUL) typ v8.. har inte best själv än hur jag ska göra. Är bara glad att jag inte börjat blöda än typ ;)

MVC får vänta även för mig.

Jag gjorde ett tidigt ultraljud, i vecka 8+6 förra graviditeten. (Ej vul) men det bokade jag privat pga ville veta 1. Antal bebisar 2. Att allt såg ut att va som det skulle :) sen gjorde KUB i vecka 12. Denna gång funderar jag.. Ska jag vänta till KUB eller boka tidigt denna gången också .. Svårt att bestämma sig!
  • efg

Jag vill mig också vara med i fb gruppen MEN känner mig lite orolig över att de ska vara någon jag känner där.. Är det många som är med? Är den superduperhemlig så att det verkligen inte syns för andra?

• efg
    littlepixiegrl skrev 2017-03-15 06:10:31 följande:

Skicka ett pm här till ts celz eller någon annan som är med i fb-gruppen (mig t.ex.), med ditt namn på fb. Gärna med en liten beskrivning om du har ett vanligt namn

Jag lyckas inte skicka meddelande på familjeliv, vill du skicka till mig så svarar Jag? :)
  • efg
    littlepixiegrl skrev 2017-03-15 22:45:53 följande:

Din presentation är privat, så det går inte, tyvärr

Testat skicka till dig nu, tror jag lyckades! :)
  • efg
    BaraStina skrev 2017-03-16 20:34:42 följande:

Hejsan!

Nu vågar jag äntligen hoppa in här i gruppen plussade i helgen men vågade knappt tro det.. Då det gått åt fundera innan. Men provade ett digitalt idag så nu vågar jag faktiskt tro på det!!! BF runt 21/11 om allt går som det ska!

Skulle gissa att du har bf tidigare än 21 om du redan där 3+ på stickan! ;) grattis!
  • efg
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-17 07:59:00 följande:

Hur lämnar man en grupp här?

Fick mf igår... usch

Beklagar :(

Jag tror att är du inne via standardversionen så är du inne i gruppen och längst ner kan du trycka "ta bort från mina favoriter"

Lycka till snart igen!
  • efg
    littlepixiegrl skrev 2017-03-17 20:27:13 följande:

Ledsen att jag inte såg ditt meddelande förrän nu, men jag såg att du redan blivit insläppt i fb-gruppen, så det löste ju sif ändå!

Gör absolut ingenting ;)
  • efg
    BaraStina skrev 2017-03-18 10:58:44 följande:

Samma här!! Har inte sett/fått nån inbjudan ännu... Så skriver väl här i forumet med då! Stina Norberg heter jag

Finns fler med det namnet så vet inte vem jag ska lägga till, beskriv profilbild? :)
Svar på tråden BF november 2017