BF november 2017
Hoppar in här om det är okej! Plussade här.om dagen och har räknat ut att BF borde vara 16 november! Detta är mitt mitt andra barn. :)
Hoppar in här om det är okej! Plussade här.om dagen och har räknat ut att BF borde vara 16 november! Detta är mitt mitt andra barn. :)
Hej !
Kul att vi följs åt!
Nu håller vi tummarna att vi håller oss kvar in denna grupp va ?:)
Fått ngn tid för UL än?
En del verkar göra tidigt ultraljud (VUL) typ v8.. har inte best själv än hur jag ska göra. Är bara glad att jag inte börjat blöda än typ ;)
MVC får vänta även för mig.
Jag vill mig också vara med i fb gruppen MEN känner mig lite orolig över att de ska vara någon jag känner där.. Är det många som är med? Är den superduperhemlig så att det verkligen inte syns för andra?
Skicka ett pm här till ts celz eller någon annan som är med i fb-gruppen (mig t.ex.), med ditt namn på fb. Gärna med en liten beskrivning om du har ett vanligt namn
Din presentation är privat, så det går inte, tyvärr
Hejsan!
Nu vågar jag äntligen hoppa in här i gruppen plussade i helgen men vågade knappt tro det.. Då det gått åt fundera innan. Men provade ett digitalt idag så nu vågar jag faktiskt tro på det!!! BF runt 21/11 om allt går som det ska!
Hur lämnar man en grupp här?
Fick mf igår... usch
Ledsen att jag inte såg ditt meddelande förrän nu, men jag såg att du redan blivit insläppt i fb-gruppen, så det löste ju sif ändå!
Samma här!! Har inte sett/fått nån inbjudan ännu... Så skriver väl här i forumet med då! Stina Norberg heter jag