• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Mamma Evve
    Sessi24 skrev 2017-02-26 15:40:41 följande:

Hej och välkommen hit =)

Vad roligt, då fick vi tillbaka samma dag, jag fick oxå tillbaka 2 st =)

Har börjat få ett pms humör å mensvärk känningar. Bim är på fredag, och test tag är 7/3.

Men eftersom vi inte fått mens än så håller vi tummarna =)

Tack så mycket! Ja det gör vi verkligen! Min testdag e 8/3????
  • Mamma Evve
    Mamma Evve skrev 2017-02-26 19:22:55 följande:

Tack så mycket! Ja det gör vi verkligen! Min testdag e 8/3 :)

• onewish

Jag hade testdag i lördags.. minus såklart. Känner hopplöshet och vet inte hur man ska orka kämpa.. hoppas det går bättre för er andra!

• Ztella
    onewish skrev 2017-02-27 08:27:32 följande:

Jag hade testdag i lördags.. minus såklart. Känner hopplöshet och vet inte hur man ska orka kämpa.. hoppas det går bättre för er andra!

Åh vad ledsamt att höra :(
    Sluta inte kämpa! All lycka till med fortsatta försök, styrkekram!
  • gammelpysen
    onewish skrev 2017-02-27 08:27:32 följande:

Verkligen ledsen för din skull. Stor kram. Ge inte upp.
  • 39årvillblimamma

Har fortfarande inte fått min mens. Testdag är nu på torsdag. Symptom är trötthet, trött, måste vila jämt, skulle kunna sova hela dygnet förutom mellan 04.30-12.00 för då skall jag kissa och noja över nuvarande situation. Tröttmössan åker på i samband med lunch tror jag

Gammelpysen? Popetot? Söndag? Hur går det? Har någon av er fått mensen ännu?

• minaimaginärabarn

Hej!

Hoppas allas om ruvar plussar den dagen det är dags för test!

Jag undrar över er som har gått över tiden (troligt att ni kommer att plussa) eller ni som testat tidigt och plussat, vilka var och är era symtom? Om ni har gjort försök förut och både har testat plus och minus, var det någon skillnad? Jag vill gärna höra!

• Popetot
    39årvillblimamma skrev 2017-02-27 18:58:20 följande:

Har fortfarande inte fått min mens. Testdag är nu på torsdag. Symptom är trötthet, trött, måste vila jämt, skulle kunna sova hela dygnet förutom mellan 04.30-12.00 för då skall jag kissa och noja över nuvarande situation. Tröttmössan åker på i samband med lunch tror jag

Gammelpysen? Popetot? Söndag? Hur går det? Har någon av er fått mensen ännu?

Min mens skulle kommit i lördags med inget ännu. Fast de andra två gångerna har den kommit runt TD. Jag har alla möjliga symptom men det är väl inbillning :/
  • gammelpysen

Jag har testdag på fredag. Har gått 4 dagar över tiden. Förra månaden hoppade mensen - hoppar den lika mycket nu borde den komma i natt... Ruvardag 9 som sagt.

Inga symptom mer än att jag känner mig tjock brösten spänner lite, men inte anmärkningsvärt. Springer på toa stup i kvarten för att dubbelkolla att mensen inte kommit än... men nej, kan inte påstå att jag känner några gravidsymtom.

Hur mår ni andra?

• gammelpysen

Glömde nämna att den kom punktligt när vi gjorde ET och vår första FET. Med andra ord är det väl ett ganska positivt tecken att den inte kommit än.

Svar på tråden Ruvartråd