• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • gammelpysen

Samma datum, också 3/3. Senast jag gjorde FET fick jag mens som vanligt. Med andra ord borde det komma senast helgen om det inte gick vägen.

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 13:45:20 följande:

Samma datum, också 3/3. Senast jag gjorde FET fick jag mens som vanligt. Med andra ord borde det komma senast helgen om det inte gick vägen.

Samma här! Vi får väll se ska du tjyvtesta?

Första ivfen plussade jag svagt svagt ruvardag 5 tydligt plus dag 7
  • 39årvillblimamma

Ahhh, känner mig som en klant.

Var och handlade och fick ett infall att jag skulle köpa gravtest som jag kunde ha hemma när det är dags. Väl inne på Apoteket fanns det även ett "testa-tidigt-test" som jag köpte för 99:- för att jag kunde inte riktigt hålla mig.

När jag kommer hem packar jag upp allt och hastar in på toa, sliter upp paketet och känner mig då vansinnigt nödig. Men inte kissade jag i några 5 sekunder inte, det var knappt 2.

Det var bara att slänga testet efteråt när det inte ens dök upp något kontrollstreck pga för lite urin.

Där fick jag för att jag var så nyfiken och ville tjuvtesta! Har inte ens vågat berätta för mannen, för han vill också vara med. Känner mig så dum.

• gammelpysen

Haha, hade kunnat vara jag! Är så nyfiken på om det gått vägen... tror dessvärre inte det. Har inga som helst symptom. Ruvardag 3 med blastocyst.

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 15:00:32 följande:

Spännande... ska du tjuvtesta?

Testar kanske till helgen om mensen inte kommit..

Försöker övertala han här hemma att testa till helgen vi får väll se... orkar samtidigt inte bli besviken om de blir minus! Väntar bara på mens..
  • gammelpysen

Jag är rätt övertygad om att det är kört. Inga symptom. Samtidigt har man googlat sönder sig själv efter just symptom efter bara några dagar. Kanske inte troligt att man känner några så här tidigt...

• Söndag

Jag tycker mig ha väldig mensvärk jag :( tycker de blir värre å värrre är de såhär de brukar kännas innan mens? Haha ja detta blir man knäpp av!

• 39årvillblimamma
    gammelpysen skrev 2017-02-21 20:52:39 följande:

Jag är rätt övertygad om att det är kört. Inga symptom. Samtidigt har man googlat sönder sig själv efter just symptom efter bara några dagar. Kanske inte troligt att man känner några så här tidigt...

Inga symptom här heller, har testdag den 2:e mars, tänkte försöka hålla modet uppe tills testdagen om jag inte får mensen innan. Men visst är det svårt. Svårt att våga hoppas när man inte vill bli hjärtekrossad.
  • I  väntan

Hoppar in här! Igår fick jag tillbaka en femdagars (FET) så nu är jag äntligen ruvare :)

Svar på tråden Ruvartråd