• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Solen2

Fick min mens i fredags. Tjuvtestade igår lördag, negativt så klart. Har testdag i morgon men det lär ju inte ha ändrats tills dess. Så inser att den här första omgången är över. Har tyvärr inget i frysen så det är att börja om på noll.

Ska bli intessant att se vad läkaren säger på uppföljningssamtalet hur de tycker att det har gått och hur vi ska gå vidare.

Ska faktiskt bli skönt att få leva som vanligt några veckor nu.

• kramis0507
    Solen2 skrev 2017-02-05 16:38:50 följande:

Fick min mens i fredags. Tjuvtestade igår lördag, negativt så klart. Har testdag i morgon men det lär ju inte ha ändrats tills dess. Så inser att den här första omgången är över. Har tyvärr inget i frysen så det är att börja om på noll.

Ska bli intessant att se vad läkaren säger på uppföljningssamtalet hur de tycker att det har gått och hur vi ska gå vidare.

Ska faktiskt bli skönt att få leva som vanligt några veckor nu.

Jag beklagar.. ???????? Ge inte upp ni kommer få er pluss ska du se. Kramar
  • JCW81

Hej! Ruvare from idag för första gången. Gjorde ET idag med ett embryo. Sååå spännande!

• Cindy22

Jahopp

Verkar som min tid som ruvare precis sket sej ????????

Brunrosa flytningar idag... Med andra ord är mensen pågång.

Fan då.

• MalinB76

Hej! Ruvare här med. Syskonförsökt nr 1 och ruvardag 7. Väntar med spänning tills nästa vecka då vi har testdag. :)

Ska man våga hoppas??

Leo vår son blir snart 1år och blev till på försök 3, så hoppas hoppas detta pyre vill fastna till på första försöket. Bara ett embryo kvar efter detta och orkar verkligen inte med hela cirkusen med sprutor, tabletter och äggplock igen. :-/

• Cindy22

fler som fått mensen under ruvningen, innan testdagen?

Var mensen som vanligt då?

Jag blöder värre än nånsin!! Största ob och tjock nattbinda men blöder igenom dessa efter bara en timme.....

Tänkte om det kanske berodde på IVF behandlingen att man blöder extra?

• JCW81

Ruvardag 9. Första gången ivf. Känner inget särskilt mer än lite menssmärtor då och då. När vågar man testa? Egentligen inte testdag förrän om en vecka...

• JCW81

Testade idag, ruvardag 10, svagt, svagt positivt!!! Kan knappt fatta det!!!! Nu vill jag bara att dagarna ska gå så jag kommer till den riktiga testdagen och förhoppningsvis testar positivt då med!!!

• onewish

Hej alla ! Ruvardag 8 här. Mitt första ET äggdonation. I förrgår låg jag med enorma magsmärtor och svettningar hela natten. Idag och igår har jag mått rätt bra förutom trött och huvudvärk. Lite mensvärk på höger sida av magen. Känner dock inget i brösten och mår rätt bra.. vågar dock inte testa förrän testdag tror jag. .. eller iallafall kanske någon dag innan. Så himla spännande men också läskigt det här!

Svar på tråden Ruvartråd