• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • JCW81
    Cfmilla skrev 2017-02-17 20:07:42 följande:

När ska man tro att otrivellen går ut? Jag är på dag 10 idag tog den alltså förra tisdagen...

Tror mig ha läst 10 dagar?!
  • Cfmilla
    JCW81 skrev 2017-02-18 06:19:59 följande:

Tror mig ha läst 10 dagar?!

Jag tror det med... isf har jag plussat precis! På Rd 4.. hjälp!
  • JCW81
    Cfmilla skrev 2017-02-18 07:58:28 följande:
    Jag tror det med... isf har jag plussat precis! På Rd 4.. hjälp!
    Grattis!!!! =)
  • 39årvillblimamma

Är det något som ni undviker att äta eller dricka som ruvare? Jag har läst en del om att man skall undvika kaffe, men när jag frågat läkaren så har hen svarat att så länge det inte är 10 koppar om dagen så kan du fortsätta som vanligt....?

Är inne på 4:e dygnet med min lilla grodd och känner inte av någonting förutom att jag blev lite yr igår kväll, beror det på lutinus kanske?

Funderar över när/om jag kommer känna av att jag bär på grodden. Otålig, nervös

• gammelpysen

Hoppar in här. Ruvardag 2 med 5dagars blastocyst. Tredje försöket och sista FET efter vårt ÄP i höstas. Inga direkta symptom mer än lite molvärk. Drömde om hela IVFkarusellen i natt - i ena stunden var jag höggravid, i nästa fick vi veta att allt gått fel från början.. suck.

Har inte riktigt ställt in mig på detta FET. Tidigare gånger döpte vi knoddarna men denna gång försöker jag vara stoisk i väntan på TD. Begränsar mitt kaffeintag till en kopp om dagen, tänker ligga lågt med träning kommande veckan.

• gammelpysen

Hur går det för er andra som ruvar? Dag tre med femdagars och inga symptom... suck... gick väl inte vägen den här gången heller ...

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 09:32:46 följande:

Hur går det för er andra som ruvar? Dag tre med femdagars och inga symptom... suck... gick väl inte vägen den här gången heller ...

Känner samma sak!! Molar lite men de kan ju lika gärna vara mens på g! Igår PMS arg så jag har inga stora förhoppningar drömde inatt att jag var gravid de var så himla verklige :(
  • gammelpysen

Jag hade världens pms vid insättningen. Tog upp det med läkaren som sa att det snarare är positivt eftersom det betyder att man har progesteron.

När har du TD?

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 10:50:26 följande:

Jag hade världens pms vid insättningen. Tog upp det med läkaren som sa att det snarare är positivt eftersom det betyder att man har progesteron.

När har du TD?

Aha okej då får vi hoppas på det då! Testdag 3/3 så lääänge kvar
Svar på tråden Ruvartråd