• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • onewish
    onewish skrev 2017-02-16 09:33:18 följande:

Grattis till plusset JCW81! Hopps det håller i sig nu ?

Skulle göra ett hjärta men det blev ett frågetecken .. :)
  • Cfmilla
    JCW81 skrev 2017-02-16 09:25:38 följande:

Testade idag, ruvardag 10, svagt, svagt positivt!!! Kan knappt fatta det!!!! Nu vill jag bara att dagarna ska gå så jag kommer till den riktiga testdagen och förhoppningsvis testar positivt då med!!!

Grattis! ;)
  • Cfmilla

Hoppat in här!

Är på rd2 med 5dagars blasto. Det är första gången och ja, vilsen är ett bra ord att beskriva. Denna väntan är ju hemsk. Jättelångt kvar till td med (27/2). Är så skönt grinig idag med, men vet inte om det är pga lutinus eller något annat. Kram på er

• JCW81
    Cfmilla skrev 2017-02-16 15:50:04 följande:

Hoppat in här!

Är på rd2 med 5dagars blasto. Det är första gången och ja, vilsen är ett bra ord att beskriva. Denna väntan är ju hemsk. Jättelångt kvar till td med (27/2). Är så skönt grinig idag med, men vet inte om det är pga lutinus eller något annat. Kram på er

Javisst är väntan hemsk, tror aldrig man upplevt att dagarna gått så sakta förr! Min första ivf här med, fick ett 3 -dagars tillbaka.
  • Cfmilla
    JCW81 skrev 2017-02-16 18:23:14 följande:

Javisst är väntan hemsk, tror aldrig man upplevt att dagarna gått så sakta förr! Min första ivf här med, fick ett 3 -dagars tillbaka.

Åh va skoj att det gick med en gång!! :) några symptom?
  • 39årvillblimamma

Jag hoppar också in här. Första insättningen igår, en 5-dagars blastocyst som legat i frysen i nästan ett år. Mådde inte så bra efter äggplocket.

Nu är det lutinus 3xdagen men t o m tiden mellan medicineringen går såååå långsamt. Graverat den 2:e mars om inte mens kommer innan.

• JCW81
    Cfmilla skrev 2017-02-16 20:50:17 följande:
    Åh va skoj att det gick med en gång!! :) några symptom?
    Bara menssmärtor hitintills.
  • Cfmilla

När ska man tro att otrivellen går ut? Jag är på dag 10 idag tog den alltså förra tisdagen...

Svar på tråden Ruvartråd