• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-23 09:04:50 följande:

Oj! Kan jag få receptet på det där lugnet?

Haha ja jag vet inte varför riktigt! Sambon sa igår att jag var gravid att jag är som sist men nja jag är tveksamt! Men lugn i kroppen iallafall!! Vi har iallafall bestämt att testa lördag
  • gammelpysen

Hmm, funderar på söndag. Tog ovitrellesprutan en måndag, då har det hunnit gå ur kroppen. Mensen borde komma idag, men hoppade givetvis en vecka förra månaden, så vågar inte ropa hej. Denna väntan...

Du känner inga andra symptom än lugn? Tar du lutinus?

• Söndag

Jag tar lutinus så svårt att veta vad som är vad! Jag har bim på lördag... vi får väll se!

Inget sådär nej, molar i magen (mensvärk medar likt värre idag tyvärr) väldigt torr mun och en känsla av att jag inte har borstat tänderna typ.

Hoppas verkligen den hoppar över

• onewish

Nu är jag på ruvardag 14 .. ömma bröst, lite trött men mår annars bra.. har inte blött något än så länge (peppar,peppar) . testdag på lördag är så nervös? Vet inte om jag vågar testa är så rädd att få minus! Känns så overkligt att man någonsin ska få se ett plus efter år av graviditetstester. Lycka till alla :)

• onewish
    onewish skrev 2017-02-23 17:41:14 följande:

Nu är jag på ruvardag 14 .. ömma bröst, lite trött men mår annars bra.. har inte blött något än så länge (peppar,peppar) . testdag på lördag är så nervös? Vet inte om jag vågar testa är så rädd att få minus! Känns så overkligt att man någonsin ska få se ett plus efter år av graviditetstester. Lycka till alla :)

Just ja det hugger till och krampar i livmodern då och då. Hoppas att det ska göra det.
  • I  väntan

Hur går det för er alla?

Själv är jag på ruvardag 3 (äl+8) och har varit väldigt svullen i magen idag.

• gammelpysen

Ruvardag 6 idag. Fortfarande ingen mens. Borde ha kommit igår eller idag. Svullen i magen ikväll, ont i huvudet. Vet inte om det beror på att jag inte druckit så mycket kaffe

Nyfiken... hur går det för er andra?

Tänkte däremot vänta till nästa vecka för ett ev test... vill inte bli besviken...

• Söndag

Jag var dum och tjyvtestade minus igår ruvardag 5 med blasto fått för mig att de inte blir nått tyvärr

Svar på tråden Ruvartråd