• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • minaimaginärabarn
    gammelpysen skrev 2017-02-28 07:56:57 följande:

Ruvardag 10. Ingen mens än. Heller inga direkta symtom.

Hur mår ni andra?

När skall du testa? Borde verkligen visa något med tanke på att du satte in en blastocyst. Jag fattar att du varken vågar testa eller tro på att det gått vägen men jag sätter en slant på att det har gått vägen. Stort lycka till!
  • Ztella

Hur mår ni andra?

Får du progesteronstöd?
    Jag jämför och känner efter hela tiden mot hur det va med sonen, känner heller ingenting. Får inget extra progesteron och tror därför att jag kanske kände mer förra gången.. Då körde vi långa protokollet så då va man ju fullproppad med hormoner redan innan et. Tänkt tjuvtesta men vette fasiken om jag törs.. Hatar det här alltså!!! En vecka sen Fet idag, testdag 9/3 och bim 5/3
  • 39årvillblimamma

Hur mår ni andra?

Ruvardag 12, ingen mens, inga tydliga symptom
  • gammelpysen
    Ztella skrev 2017-02-28 08:04:15 följande:

Får du progesteronstöd?

Jag jämför och känner efter hela tiden mot hur det va med sonen, känner heller ingenting. Får inget extra progesteron och tror därför att jag kanske kände mer förra gången.. Då körde vi långa protokollet så då va man ju fullproppad med hormoner redan innan et. Tänkt tjuvtesta men vette fasiken om jag törs.. Hatar det här alltså!!! En vecka sen Fet idag, testdag 9/3 och bim 5/3

Nej, får inget progesteron. Läkarna anser att kroppen inte behöver det eftersom det produceras vid ägglossning. Jag fick letrozole och en äl-spruta, men inget efter. Kanske även därför jag inte så mycket symptom men samtidigt är försiktigt hoppfull att det kan ha gått vägen.
  • gammelpysen
    minaimaginärabarn skrev 2017-02-28 08:01:55 följande:

När skall du testa? Borde verkligen visa något med tanke på att du satte in en blastocyst. Jag fattar att du varken vågar testa eller tro på att det gått vägen men jag sätter en slant på att det har gått vägen. Stort lycka till!

Testdag fredag och nej, jag vågar inte testa alls just nu
  • anina

Synd jag inte såg denna tråden för ett par veckor sen när jag ruvade och hade alla möjliga symptom, som man inte visste om det var Lutinus, mens eller graviditet. Tyvärr blev det inget. Men jag återkommer nästa gång jag ruvar. =)

• Missilence

Hoppar in här! Spännande å följa alla ruvare :) blev ruvare i söndags så för mig är det för tidigt å känna något än :)

• KattenH81

Även jag hoppar in! Rd1 efter ET igår. Tar Lutinus och räknar ner till td 17/3. Bim är dock redan 11/3!

Svar på tråden Ruvartråd