• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Missilence

Det känns som det är kört för mig med.. Har BIM imorgon (tror jag) men har på känn att det inte är nått :/

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-03-03 08:12:28 följande:

Jag har en tonåring. Var ung mamma, är nu så pass gammal att jag inte kan räkna med att det ska gå enkelt för mig.

Ni då?

Funderar på att vänta med nästa omgång. Orkar inte med alla jävla behandlingar. Det äter så mycket ork och energi och har ihjäl den lilla romantik som är kvar i förhållandet. Men då kommer bästa faktor, min ålder.... suck....

Vi har en 1 åring! Så egentligen har vi ju de bästa redan men är såå sugna åå syskon!!

Ska medicinera och kan onte köra igen försen efter sommaruppehållet så ska se om jag kan lyckas gå ner o vikt tills dess de får bli målet! Och lite som du säger för förhållandets skulle är de skönt med en paus... jobbigt dock när åldern är emot en...
  • Missilence
    I väntan skrev 2017-03-02 12:18:41 följande:

Kört för min del. Idag fick jag blodblandade flytningar, som jag alltid får några dagar innan mens. Piss :*(

Hur går det för dig? Har mensen dykt upp??
  • Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-02 09:47:43 följande:

RD 9 idag och BIM +5. Fortfarande inget blod *peppar peppar*. Mina symtom nu:

Fruktansvärt trött

Kissar oftare

Humörsvängningar

Mensvärk till och från

Brösten har börjat ömma lite

Svettas på nätterna och fryser i mellan åt på dagarna.

Testdag på onsdag 8/3 så jag börjar bli försiktigt optimistisk men försöker ändå vara neutral. Man e ju inte säker på hur mycket vaggisarna påverkar. Varje dag utan blödningar e just nu ett steg i rätt riktning för mig. Mina andra försök har jag börjat blöda kring dag 10-12 som då har varit runt BIM.

Hur går det? Har du fått några fler symptom? :)
  • I  väntan
    Missilence skrev 2017-03-04 08:24:48 följande:

Hur går det för dig? Har mensen dykt upp??

Jag är inte gravid tyvärr, negativt test. Mensen beräknad imorgon.
  • gammelpysen
    I väntan skrev 2017-03-04 08:42:30 följande:

Vad tråkigt!!

Hur gör ni nu? Har ni fler frysta?

Kram!!!!
  • I  väntan
    gammelpysen skrev 2017-03-04 08:44:37 följande:

Vad tråkigt!!

Hur gör ni nu? Har ni fler frysta?

Kram!!!!

Ja, vi har två till i frysen. Men usch, vad deppigt det känns att misslyckas... Kram!
  • Mamma Evve
    Missilence skrev 2017-03-04 08:29:42 följande:

Hur går det? Har du fått några fler symptom? :)

Hej Missilence! Nej inte direkt. Känner av brösten lite fortfarande. RD11 idag och det har börjat bli rosa på pappret efter jag varit på toa. Det kommer även lite lite blod när jag sätter in Lutinusen. Så jag vet inte om man ska deppa ihop eller försöka fortsätta vara neutral till onsdag på testdagen. Min mens e iaf 1vecka sen men den kanske kommer nu. Får se hur detta utvecvklas! De andra gångerna när vi misslyckats så har jag börjat blöda på dag 10-12 men det har varit på BIM dagen eller max dagen efter. Min mens har aldrig direkt krånglat under IVF/PGD. Hur går det för dig?
  • Missilence
    Mamma Evve skrev 2017-03-04 09:30:06 följande:

Hej Missilence! Nej inte direkt. Känner av brösten lite fortfarande. RD11 idag och det har börjat bli rosa på pappret efter jag varit på toa. Det kommer även lite lite blod när jag sätter in Lutinusen. Så jag vet inte om man ska deppa ihop eller försöka fortsätta vara neutral till onsdag på testdagen. Min mens e iaf 1vecka sen men den kanske kommer nu. Får se hur detta utvecvklas! De andra gångerna när vi misslyckats så har jag börjat blöda på dag 10-12 men det har varit på BIM dagen eller max dagen efter. Min mens har aldrig direkt krånglat under IVF/PGD. Hur går det för dig?

Det kan ju va nidis om man inte får en riktig blödning så deppa inte än! Det är många som har småblödningar och är gravida ändå :) Jag är på RD 7 och jag har bara molande värk i magen och hungrig 24/7! Har BIM idag men ingen mens i sikte! Jag känner mig inte så gravid men man måste ju inte ha några symptom :) när hade du TD?
  • Missilence
    I väntan skrev 2017-03-04 08:42:30 följande:

Kan det inte bero på för tidigt test då? Eller fick du TD innan beräknad mens?
Svar på tråden Ruvartråd