• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • I  väntan

Kört för min del. Idag fick jag blodblandade flytningar, som jag alltid får några dagar innan mens. Piss :*(

• gammelpysen

Aaaaargh... tror det är kört här med... testdag i morgon men verkar som om mensen är på gång ändå.... NEJ!

• Ztella

I väntan och gammelpysen, NEJ!!!!!
    Håller tummarna för att det inte är kört!!!!

• Ztella
    Söndag skrev 2017-03-02 07:10:29 följande:

Här är en till som hade gräsligt humör under ruvningen, fick mens igår så vet ju attt de är kört, slutade även med lutinus igår vet dessvärre att humöret blir ännu svajigare efter mens när jag tagit lutinus

Men åh vad ledsen jag blir för er skull.. Jäkla skit!!!
  • KattenH81
    gammelpysen skrev 2017-03-02 12:53:07 följande:

Aaaaargh... tror det är kört här med... testdag i morgon men verkar som om mensen är på gång ändå.... NEJ!

Kommer det blod eller är det mer en känsla?!
  • gammelpysen

Kanske aningen rosa. Vet inte. Har sprungit på toa konstant senaste dagarna, kanske blivit irriterat... är så nervös och ångestfylld inför morgondagen....

Var helt slut igår men piggare idag...

• Söndag
    Sessi24 skrev 2017-03-02 08:15:33 följande:

Ja humöret är hemskt. Nooo vad ledsen jag blir för din skull, vilken dag fick du mensen på? Nu går jag ut å tvättar lastbilen så jag kan fördriva tiden en stund. Fått några droppar ljusbrunt igår kväll, och några till i morse när jag vaknade, så är väl kört denna gång :(..

Fick mens bim +6 mest pga lite slarv med vaggisarna...

Jag fy de är inge roligt men lite högre procent övar till er andra!! Hoppas verkligen onte de kommer mens...

Men visst sörjer man 50 000 i sjön, pengar att renovera för, resa, skämma bort sonen Asch jag vet inte hopplöst känns de..
  • Söndag
    I väntan skrev 2017-03-02 12:18:41 följande:

Kört för min del. Idag fick jag blodblandade flytningar, som jag alltid får några dagar innan mens. Piss :*(

Nej inte för dig också :(
  • Popetot
    gammelpysen skrev 2017-03-02 12:53:07 följande:

Nej, får inte vara så! Jag håller tummarna hårt hårt!
Svar på tråden Ruvartråd