• Popetot

Ruvartråd

39årvillblimamma skrev 2017-02-27 18:58:20 följande:

Har fortfarande inte fått min mens. Testdag är nu på torsdag. Symptom är trötthet, trött, måste vila jämt, skulle kunna sova hela dygnet förutom mellan 04.30-12.00 för då skall jag kissa och noja över nuvarande situation. Tröttmössan åker på i samband med lunch tror jag

Gammelpysen? Popetot? Söndag? Hur går det? Har någon av er fått mensen ännu?

Min mens skulle kommit i lördags med inget ännu. Fast de andra två gångerna har den kommit runt TD. Jag har alla möjliga symptom men det är väl inbillning :/
  • Popetot
    gammelpysen skrev 2017-03-02 12:53:07 följande:

Aaaaargh... tror det är kört här med... testdag i morgon men verkar som om mensen är på gång ändå.... NEJ!

Nej, får inte vara så! Jag håller tummarna hårt hårt!
  • Popetot
    Malin79 skrev 2017-03-26 21:54:59 följande:

Jag är ruvare av en femdagars blastocyst som sattes in i onsdags.

Ruvardag 4 i dag alltså om jag räknar rätt. I morse var det lite rosa på papperet. Det är klart det snurrar runt i huvudet om det är positivt (nidblödning?) eller något negativt. I övrigt så är jag ovanligt kissnödig på natten men det kanske är pga vaggisarna. Mycket far runt i huvudet även fast jag försöker att inte tänka så mycket på det (än).

En blastocyst fäster väl dag 3 eller 4 så hoppas det var en nidblödning!
  • Popetot
    Cakh skrev 2017-03-31 06:19:30 följande:

Då var testdagen äntligen här (att jag lyckats att inte tjuvtesta innan är en gåta)

Det blev ett PLUS :) Vi är gravida!!

Går bara runt och ler nu

Kramar till er alla <3

Stort grattis!!
  • Popetot
    Malin79 skrev 2017-04-02 20:40:28 följande:

Jag är så himla lycklig i dag, testade positivt i morse :)

Jag är på RD 11 och min egentliga testdag är på tisdag.

Åååh vad härligt! Grattis!
  • Popetot
    U Bet I Am skrev 2017-04-05 22:32:39 följande:

Vad betyder BIM och FET?

Beräknad Icke Mens (dvs dagen du normalt förväntat dig mens) samt Frozen Embryo Transfer (ivf, insättning av embryo som varit infruset)
Svar på tråden Ruvartråd