• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • gammelpysen

Söndag, det skulle jag inte utgå ifrån. Har läst någonstans att hcg börjar tillverkas dag 6, och inte kan spåras förrän några dagar senare...

• I  väntan

När har ni alla fått testdag? Kanske står längre bak i tråden men skriv gärna igen:)

Vi fick 7 mars och jag tänker inte testa innan dess.

• 39årvillblimamma
    gammelpysen skrev 2017-02-24 21:00:50 följande:

Ruvardag 6 idag. Fortfarande ingen mens. Borde ha kommit igår eller idag. Svullen i magen ikväll, ont i huvudet. Vet inte om det beror på att jag inte druckit så mycket kaffe

Nyfiken... hur går det för er andra?

Tänkte däremot vänta till nästa vecka för ett ev test... vill inte bli besviken...

Jag kunde inte hålla mig till 2:e mars och testade positivt imorse. Skall jag vara glad nu? Vågar jag tro på att min grodd håller sig kvar därinne? Är nog lite chockad tror jag.
  • I  väntan
    39årvillblimamma skrev 2017-02-25 08:14:10 följande:

Jag kunde inte hålla mig till 2:e mars och testade positivt imorse. Skall jag vara glad nu? Vågar jag tro på att min grodd håller sig kvar därinne? Är nog lite chockad tror jag.

Men wow, grattiiis!!!!
  • gammelpysen

Åååh, grattis!!!

Har du några symptom?
  • gammelpysen

Jag har testdag 3 mars. Mensen har varit förvånansvärt regelbunden senaste tiden och borde ha kommit för två dagar sedan (givetvis hoppade den några dagar förra månaden så jag kan ju inte utgå från att den MÅSTE komma i tid nu).

Inga direkta symptom. Har haft mensvärk till och från. Huvudvärk igår. Vaknade hungrig i morse. Annars ingenting.

• I  väntan
    gammelpysen skrev 2017-02-25 08:52:49 följande:

Jag har testdag 3 mars. Mensen har varit förvånansvärt regelbunden senaste tiden och borde ha kommit för två dagar sedan (givetvis hoppade den några dagar förra månaden så jag kan ju inte utgå från att den MÅSTE komma i tid nu).

Inga direkta symptom. Har haft mensvärk till och från. Huvudvärk igår. Vaknade hungrig i morse. Annars ingenting.

Håller tummarna!! :)
  • Ztella
    I väntan skrev 2017-02-25 08:07:43 följande:

När har ni alla fått testdag? Kanske står längre bak i tråden men skriv gärna igen:)

Vi fick 7 mars och jag tänker inte testa innan dess.

Vi har samma testdag, med sonen testade jag rd 11 och fick plus. Så jag lär tjuvtesta tidigare, har så svårt att hålla mig...
  • Söndag

Å va roligt!! Grattis!!
  • 39årvillblimamma
    gammelpysen skrev 2017-02-25 08:52:49 följande:

Det låter väldigt likt så som jag har haft det. Inga symptom förutom en del "mensvärk" men det är väl bara växtvärk? Inga ömma bröst men kanske en smula förhöjt luktsinne, styvsonen tog på sig parfym imorse och jag var tvungen att vädra hela lägenheten efteråt.

Men tänk om jag får mens nu iallafall? Känns som att det är lite osäkert nu. Kommer nog inte våga glädjas förrän tidigast om en vecka.
Svar på tråden Ruvartråd