• Söndag

Ruvartråd

Hoppar med här!! Blev ruvare idag på en blasto

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 09:32:46 följande:

Hur går det för er andra som ruvar? Dag tre med femdagars och inga symptom... suck... gick väl inte vägen den här gången heller ...

Känner samma sak!! Molar lite men de kan ju lika gärna vara mens på g! Igår PMS arg så jag har inga stora förhoppningar drömde inatt att jag var gravid de var så himla verklige :(
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 10:50:26 följande:

Jag hade världens pms vid insättningen. Tog upp det med läkaren som sa att det snarare är positivt eftersom det betyder att man har progesteron.

När har du TD?

Aha okej då får vi hoppas på det då! Testdag 3/3 så lääänge kvar
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 13:45:20 följande:

Samma datum, också 3/3. Senast jag gjorde FET fick jag mens som vanligt. Med andra ord borde det komma senast helgen om det inte gick vägen.

Samma här! Vi får väll se ska du tjyvtesta?

Första ivfen plussade jag svagt svagt ruvardag 5 tydligt plus dag 7
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-21 15:00:32 följande:

Spännande... ska du tjuvtesta?

Testar kanske till helgen om mensen inte kommit..

Försöker övertala han här hemma att testa till helgen vi får väll se... orkar samtidigt inte bli besviken om de blir minus! Väntar bara på mens..
  • Söndag

Jag tycker mig ha väldig mensvärk jag :( tycker de blir värre å värrre är de såhär de brukar kännas innan mens? Haha ja detta blir man knäpp av!

• Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-22 19:04:35 följande:

Där kom mensvärken.... som på beställning.... Fan!!! Hoppas det går bra för er andra. Jag ger upp hoppet. Kände på mig att det skulle gå åt skogen från början så var beredd på detta. Känns bara så tufft just nu....

Kämpa på! Jag hade mensvärk av och till när jag ruvade på sonen!!
  • Söndag
    Sessi24 skrev 2017-02-22 17:38:17 följande:

Hoppar in oxå om det är ok?

Satte in 2 st embryon 3dagars igår.

Är första IVF, och gjort ett färskt och det här blir 3dje frysåterföringen.

Även första gången på egen ägglossning utan något hjälpmedel, har haft ett uppehåll på 2 år och gått ner 35 kg i vikt =)

Fick regelbunden mens på köpet av viktnedgången.

Så första gången jag fick tillbaka 2 ägg.

Men va duktig du är!! 35 kg imponerande!! ????
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-23 09:04:50 följande:

Oj! Kan jag få receptet på det där lugnet?

Haha ja jag vet inte varför riktigt! Sambon sa igår att jag var gravid att jag är som sist men nja jag är tveksamt! Men lugn i kroppen iallafall!! Vi har iallafall bestämt att testa lördag
  • Söndag

Jag tar lutinus så svårt att veta vad som är vad! Jag har bim på lördag... vi får väll se!

Inget sådär nej, molar i magen (mensvärk medar likt värre idag tyvärr) väldigt torr mun och en känsla av att jag inte har borstat tänderna typ.

Hoppas verkligen den hoppar över

• Söndag

Jag var dum och tjyvtestade minus igår ruvardag 5 med blasto fått för mig att de inte blir nått tyvärr

• Söndag
    39årvillblimamma skrev 2017-02-25 08:14:10 följande:

Jag kunde inte hålla mig till 2:e mars och testade positivt imorse. Skall jag vara glad nu? Vågar jag tro på att min grodd håller sig kvar därinne? Är nog lite chockad tror jag.

Å va roligt!! Grattis!!
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-02-26 07:29:27 följande:

Hur går det?

Testat minus idag, så nä inget denna gång heller!

ledsamt jag får pga sjukdom inte göra några nya försök innan hösten så just nu är de fattigt och deppigt!!
  • Söndag

Här är en till som hade gräsligt humör under ruvningen, fick mens igår så vet ju attt de är kört, slutade även med lutinus igår vet dessvärre att humöret blir ännu svajigare efter mens när jag tagit lutinus

• Söndag
    Sessi24 skrev 2017-03-02 08:15:33 följande:

Ja humöret är hemskt. Nooo vad ledsen jag blir för din skull, vilken dag fick du mensen på? Nu går jag ut å tvättar lastbilen så jag kan fördriva tiden en stund. Fått några droppar ljusbrunt igår kväll, och några till i morse när jag vaknade, så är väl kört denna gång :(..

Fick mens bim +6 mest pga lite slarv med vaggisarna...

Jag fy de är inge roligt men lite högre procent övar till er andra!! Hoppas verkligen onte de kommer mens...

Men visst sörjer man 50 000 i sjön, pengar att renovera för, resa, skämma bort sonen Asch jag vet inte hopplöst känns de..
  • Söndag
    I väntan skrev 2017-03-02 12:18:41 följande:

Kört för min del. Idag fick jag blodblandade flytningar, som jag alltid får några dagar innan mens. Piss :*(

Nej inte för dig också :(
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-03-03 06:19:01 följande:

Blir tyvärr ingen bebis för oss. Testade negativt idag på ruvardag 13, testdag. Är så ledsen. Ingen mens i sikte och jag tar inte heller någon progesterone, så ska höra om jag kan åka in idag och se vad som hänt.

Lycka till ni andra!

Å nej :( men än ger vi väll oss inte? Ni kör väll på igen?
  • Söndag
    gammelpysen skrev 2017-03-03 06:36:56 följande:

Tack för era svar!

Det får bli ett nytt äggplock.... Fan! Jag mådde skit förra gången. 20 blåsor, 16 ägg, 6 befruktade, ett insatt och två till frysen....

Samma här två äggplock över 30 blåsor, 2 till frys första gången och andra 1, bägge gångerna totalfrys pga risk för överstimulering... tänk om de plötsligt bara kunde gå på egen hand

Hade ni barn sen tidigare?
Svar på tråden Ruvartråd