• onewish

Ruvartråd

Hej alla ! Ruvardag 8 här. Mitt första ET äggdonation. I förrgår låg jag med enorma magsmärtor och svettningar hela natten. Idag och igår har jag mått rätt bra förutom trött och huvudvärk. Lite mensvärk på höger sida av magen. Känner dock inget i brösten och mår rätt bra.. vågar dock inte testa förrän testdag tror jag. .. eller iallafall kanske någon dag innan. Så himla spännande men också läskigt det här!

• onewish
    onewish skrev 2017-02-16 09:33:18 följande:

Grattis till plusset JCW81! Hopps det håller i sig nu ?

Skulle göra ett hjärta men det blev ett frågetecken .. :)
  • onewish

Nu är jag på ruvardag 14 .. ömma bröst, lite trött men mår annars bra.. har inte blött något än så länge (peppar,peppar) . testdag på lördag är så nervös? Vet inte om jag vågar testa är så rädd att få minus! Känns så overkligt att man någonsin ska få se ett plus efter år av graviditetstester. Lycka till alla :)

• onewish
    onewish skrev 2017-02-23 17:41:14 följande:

Nu är jag på ruvardag 14 .. ömma bröst, lite trött men mår annars bra.. har inte blött något än så länge (peppar,peppar) . testdag på lördag är så nervös? Vet inte om jag vågar testa är så rädd att få minus! Känns så overkligt att man någonsin ska få se ett plus efter år av graviditetstester. Lycka till alla :)

Just ja det hugger till och krampar i livmodern då och då. Hoppas att det ska göra det.
  • onewish

Jag hade testdag i lördags.. minus såklart. Känner hopplöshet och vet inte hur man ska orka kämpa.. hoppas det går bättre för er andra!

• onewish

Hej allihopa jag är en 28 årig tjej som gjorde mitt första ÄD färska försök för 1,5 månad sedan som tyvärr misslyckades. Har inte vågat skriva här igen under mitt andra försök förrän nu. ett stort plus på ruvardag 13 med en fem dagars FET. Är så lycklig just nu :) trodde aldrig det skulle funka ! Lycka till ni alla !

Svar på tråden Ruvartråd